SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

8 Απριλίου 2009

Στο "Οι Φίλοι μου Είμαι Εγώ" και η Ειρήνη Ψυχράμη!

Γιορτάζοντας τα 25 χρόνια του στη δισκογραφία, ο Διονύσης Τσακνής κυκλοφορεί ένα νέο album cd με τραγούδια που έγραψαν γι αυτόν οι φίλοι του.

Σε ένα από τα τραγούδια που υπάρχουν στον δίσκο ερμηνεύει και η Ειρήνη Ψυχράμη, βάζοντας άλλο ένα κομμάτι στο ενεργητικό των συνεργασιών της.

Ο τίτλος του τραγουδιού είναι "Από 'δω", και σε ντουέτο με τον Τσακνή δημιουργούν μια μελωδική και φορτισμένη συναισθηματικά μπαλάντα.

επίσης ...


- Ακούστε το κομμάτι και δείτε το εξώφυλλο του cd που το περιέχει




- Το άλμπουμ κυκλοφορεί απο τις 26/3/2009 απο την εταιρία Legend - Modern Times

 
Ερμηνευτής: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ
Τίτλος: "ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ"
Κατηγορία: ΕΝΤΕΧΝΟ - ΕΛΛ. ΣΥΝΘΕΤΕΣ
Συνθέτης: ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ, CYRIL PAULUS, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΓΑΛΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΖΟΥΔΙΑΡΗΣ, ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΘΑΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΧΑΤΖΗΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΙΡΙΣ ΛΟΥΚΑ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ
Στιχουργός: ΛΙΝΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΟΥΡΙΔΑΚΗΣ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΖΟΥΔΙΑΡΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΛΙΚΑ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ, ΙΡΙΣ ΛΟΥΚΑ, ΣΠΥΡΟΣ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ
Συμμετοχές: ΕΙΡΗΝΗ ΨΥΧΡΑΜΗ
Εταιρεία: LEGEND - MODERN TIMES
Κυκλοφορία: 26/03/2009


Tracklist
1 ΒΟΥΤΙΑ (Un autre nom)
2 ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ
3 ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ
4 ΚΙ ΕΣΥ ΑΡΓΕΙΣ
5 ΛΗΣΤΑΡΧΟΣ ΝΤΑΒΕΛΗΣ
6 ΠΕΦΤΕΙ ΧΙΟΝΙ
7 ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΥΛΑΕΙ
8 ΑΠΟ 'ΔΩ (συμμετέχει η Ειρήνη Ψυχράμη)
9 ΕΛΑ, Ε
10 ΠΙΟ ΨΗΛΑ
11 ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ (Το χαρτομάντιλο)
12 ΡΕ ΣΥ
13 Ο ΚΥΡΙΟΣ FRANCOIS VILLION


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •