SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

20 Ιουλίου 2011

Η Shaya ανοίγει την γκαρνταρόμπα της στο DownTown!

Η Shaya στο τεύχος Ιουλίου 2011 του περιοδικου DownTown μιλάει για τις τάσεις τις μόδας και πως αυτές παίζουν ρόλο στις εμφανίσεις της δημιουργώντας το στύλ της. Ανοίγει την ντουλάπα της και αποκαλύπτει τα στυλιστικά της μυστικά.

επίσης ...


 - Διαβάστε την συνέντευξη ετσι όπως ειναι στο περιοδικό

Πώς χαρακτηρίζεις το στιλ σου;
Aρκετά minimal, με αυστηρές γραμμές στα ρούχα. Aγαπώ τα cocktail φορέματα και μου αρέσουν πολύ τα ψηλόμεσα παντελόνια. Αγαπημένη μου καλοκαιρινή τάση είναι τα navy.

Είναι το look που έχεις από μικρή ή το υιοθέτησες λόγω καριέρας;
Το look μου όταν ήμουν μικρή ήταν τελείως διαφορετικό. Αυτό που έχω τώρα είναι σαφώς πιο ώριμο. Μπορεί μεν να είναι chic, αλλά τα sexy στοιχεία δεν λείπουν ποτέ. Άλλωστε, θεωρώ πως ακόμη και ένα μακρύ και κλειστό φόρεμα μπορεί να δείχνει αισθησιακό.

Τι είδους ρούχα θα βρούμε στην ντουλάπα σου;
Θα βρεις ρούχα με υπογραφή ξένων οίκων (Prada, Lanvin), Ελλήνων σχεδιαστών, όπως είναι ο Christoforos Kotentos, οι Mi-Ro, αλλά και πιο νέων στο χώρο, όπως είναι το ελληνικό brand jeAnS. Στην ντουλάπα μου επίσης θα βρεις άπειρα ρούχα σε πιο χαμηλές τιμές, όπως H&M. Άλλωστε, πάντα μου άρεσε να συνδυάζω ένα σχετικά φθηνό ρούχο με ακριβά κοσμήματα ή το αντίστροφο.

Tι πιστεύεις για το στιλ της Lady Gaga; Παρακολουθείς τις extreme εμφανίσεις της;
Η φύση της δουλειάς μου είναι τέτοια, που δεν θα μπορούσα να μην παρακολουθώ τη Lady Gaga και τις εμφανίσεις της. Κατά βάση, αυτά που κάνει μου αρέσουν γιατί έχουν ένα concept. Ωστόσο, αν δείτε εμένα με κάτι αντίστοιχο, να ανησυχήσετε. Σίγουρα δεν θα είμαι καλά! (γέλια)

Ποιο είναι το αγαπημένο σου ρούχο και γιατί;
Αγαπημένο μου είναι αυτό που φοράω στη φωτογραφία και πρόκειται για ένα top και μια φούστα που φέρουν την υπογραφή του Epifanios, τα οποία αγόρασα πριν από λίγες μέρες, σε μία από τις σπάνιες χαλαρές μου βόλτες. Μου αρέσουν πολύ τα ρούχα του, γιατί έχουν αυστηρές γραμμές και δίνουν έμφαση στην εφαρμογή

Πώς πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ;
Σίγουρα όχι με φορέματα και σίγουρα όχι chic (γέλια). Στο σούπερ μάρκετ πάω όπως πάμε όλοι μας, δηλαδή με φόρμες και sneakers. Βέβαια, έχει τύχει να πάω και μετά απο κάποιο γύρισμα με αποτέλεσμα μπαίνοντας μέσα να φαίνομαι σαν την τρελή που βάφτηκε απλά για να βγεί απο το σπίτι (γέλια)

- Δείτε την φωτογράφηση και τη συνέντευξη


- Η εισαγωγή στο άρθρο του yupi.gr για την συνέντευξη της Shaya στο DownTown

Μελίνα, Shaya, Κρυσταλλία - στον πολύχρωμο πλανήτη της εγχώριας showbiz οι τρεις τραγουδίστριες είναι οι νέες, εκκεντρικές fashion «πριγκίπισσες». Οι ντόπιες ιέρειες της Μεγάλης Θεάς (βλέπε Lady Gaga), αυτές που θα ’φταναν ως την άκρη του κόσμου για ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα Jeffrey Campbell ή ένα μικρό στιλάτο vintage φόρεμα. Το βασίλειό τους, η ντουλάπα τους

- Ακόμη ένα site γράφει Stylista.gr - Hot Stories - In your closet!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •