SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

18 Ιουλίου 2011

Η Λίστα της Shaya στο περιοδικό Madame Figaro

Με μία μίνι συνέντευξη μιλάει η Shaya στο περιοδικό Madame Figaro Ιουλίου 2011 και αποκαλύπτει πια είναι εκέινα τα μικρά πράγματα που γεμίζουν τη ζωή της και την κάνουν ευτυχισμένη.

επίσης ...

- Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη έτσι όπως δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Madame Figaro

Τα CDs που δεν βαριέσαι ποτέ: Όλα της Γουίτνεϊ Χιούστον και της Μέρι Τζ. Μπλιτζ.
Το αγαπημένο σου κοκτέιλ: To Mojito.
Ιδανικός καλοκαιρινός προορισμός: Τα ελληνικά νησιά, αλλά και η Ισλανδία, όπου μένει η μητέρα μου, και πηγαίνω για spa.
Η αγαπημένη σου παραλία: Εκείνη όπου είμαι με την καλύτερη παρέα και ο χρόνος έχει απλώς σταματήσει να κυλάει.
Μια συναυλία που σου έχει μείνει αξέχαστη: Στο Λυκαβηττό μαζί με τις Hi-5, αλλά και οι εμφανίσεις μου στο Gazoo, όπου κάθε βράδυ ήταν σαν συναυλία.
Ένα τραγούδι που θα ήθελες να έχεις τραγουδήσει: Το Save The World Tonight των Swedish House Mafia.
Το αγαπημένο σου βιβλίο: Πραγματικά δεν ξέρω. Tον τελευταίο καιρό κάθε εβδομάδα διαβάζω και ένα καινούργιο.
Το χόμπι σου: Η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Ναι, είμαι ευτυχισμένη που έχω κάνει το χόμπι μου δουλειά.
Μια ταινία που βλέπεις συνέχεια: Το Πορφυρό Χρώμα.
Το αγαπημένο σου στέκι: Τo σινεμά.
Το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί: Φτιάχνω καφέ.
Το τέλειο δείπνο: Εστιατόριο μπροστά στη θάλασσα, φρέσκα θαλασσινά και ένας γοητευτικός άντρας απέναντί μου. That will do!
Μια βόλτα που σε ξεκουράζει στην Αθήνα: Η διαδρομή από το Μοναστηράκι και το Θησείο μέχρι το Σύνταγμα και το Κολωνάκι. Τώρα που είναι καλοκαίρι αγαπώ και τις πιο παραλιακές περιοχές της Αθήνας, γιατί μου δίνουν την αίσθηση ότι έχω φύγει εκτός πόλης, έστω και για λίγο.
Μια ξένη σειρά με την οποία κόλλησες: Το Lost.
Στο Twitter σε ακολουθούν: 3.400 χρήστες και είναι πολύ τιμητικό που τόσοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να διαβάζουν ό,τι έξυπνο ή χαζό γράφω.
Τρία πράγματα που άλλαξαν τη ζωή σου την τελευταία χρονιά: Το Far From Everything, o δίσκος μου, και οι πολλές υποχρεώσεις.
Ποπ σταρ που θαυμάζεις: Την Τζέσι Τζέι και την Κέλις.
Σε 10 χρόνια από σήμερα: Θα ήθελα να έχω κυκλοφορήσει μερικούς επιτυχημένους δίσκους σε Ελλάδα και εξωτερικό και να έχω γίνει μαμά.
Καλοκαίρι σημαίνει: Παραλία, αγάπη, φλερτ, χορός, τραγούδι, ζέστη και κοκτέιλ.
Ένα μότο που σε εκφράζει: Αύριο θα 'ναι μια καλύτερη μέρα.
Κάτι που σε κάνει να αγανακτείς: Η αδικία, ειδικά όταν είναι σε μεγάλο βαθμό και οφθαλμοφανής.
Info
Τη γνωρίσαμε από το talent show Pop Star και το κοριτσίστικο γκρουπ Hi-5. Μετά τη διάλυσή τους, η Shaya ακολούθησε σόλο καριέρα και το 2008 συνεργάστηκε με τον Stavento στην dance επιτυχία Πριν σε Γνωρίσω Τα Κακώς Κείμενα που σίγουρα θα έχεις χορέψει σε κάποιο καλοκαιρινό club. Τον περασμένο χειμώνα κυκλοφόρησε το single In Your Eyes και λίγο αργότερα το πρώτο της άλμπουμ Resurrection, με 12 αγγλόφωνα dance-pop κομμάτια. Αυτό το καλοκαίρι περιοδεύει μαζί με τον Mark Angelo σε όλη την Ελλάδα, οπότε μάλλον θα την πετύχεις σε κάποιο νησί

- Η συνέντευξη στο περιοδικό σε αρχείο εικόνας. enlarge it and download it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •