SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

6 Οκτωβρίου 2011

Shaya: Μιλάει στο Missbloom.gr

Η Shaya μιλάει αποκλειστικά στο φρέσκο site missbloom.gr για το νέο videoclip της "if only" αλλα και για μία της πλευρά που δεν είχαμε δεί έως τώρα.

επίσης ...

- Διαβάστε το κείμενο έτσι όπως αναρτήθηκε στο missbloom.gr στις 5/10/2011


«Αυτή είναι η πιο glam πλευρά μου»

Είδα το νέο video clip της Shaya που μόλις κυκλοφόρησε και ενθουσιάστηκα. Είναι ένα κορίτσι που μου άρεσε απ’ την πρώτη στιγμή και τώρα φαίνεται να περνά την πιο ωραία φάση της καριέρας της αφού ομορφότερη δεν την έχω ξαναδεί ποτέ
  
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο παλιό αεροδρόμιο, στο Ελληνικό, ήταν πολύωρα και η Shaya σε συνεργασία με τη stylist Μαρία Αφεντάκη, επέλεξαν φορέματα Stelios Koudounaris και YuRa TsU ενώ τα παπούτσια της ήταν Jeffrey Campbell.

«Το τραγούδι μου άρεσε απ’ την πρώτη στιγμή αλλά ειδικά με το remix των OtherView απογειώθηκε και το αγάπησα όπως ελπίζω να συμβεί και με σας. Όσο για το styling στο video clip, νομίζω πως είναι ό,τι ωραιότερο έχω κάνει ποτέ και είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. Βγάλαμε μια πιο glam πλευρά μου που τόσο καιρό ίσως κανείς δεν την είχε φανταστεί» μου είπε ενθουσιασμένη η Shaya

  
το νέο της τραγούδι λέγεται «If Only», είναι σε στίχους του Μάνου Θεοφίλου, της Μελίνας Μακρή (frontwoman των Vegas) και της ίδιας ενώ τη μουσική έχει γράψει ο Mark Angelo

γράφει ο Τάσος Μαστρογιάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •