SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

10 Ιουλίου 2012

Η Shaya συναντά τα EveryDay Girls του MTV!

Η Shaya (9/7/2012) μιλάει στα EveryDay Girls, Μυρτώ Καζή και Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη στο MTV Greece για όλα όσα την εμπνέουν!.
Απαντάει σε ερωτήσεις σχετικά με αυτά που ονειρεύεται για το μέλλον της και επιμένει να μένει στην Ελλάδα, να την στηρίζει και να πολεμά την κρίση με την μπόλικη αισιοδοξία της.

επίσης ...


- Δείτε το βίντεο με την Shaya στην εκπομπή "Everyday Girls" στις 9/7/2012


- Cap's και backstage φωτογραφίες απο την εκπομπή







- Διαβάστε το άρθρο που δημοσίευσε το επίσημο site του MTV Greece για την Shaya στο πλατό της εκπομπής "Every Day Girls"


  " H Shaya μιλάει στη Μυρτώ Κάζη και τη Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη για όλα όσα την  εμπνέουν!  
EVERYDAY GIRLS
Καλεσμένη SHAYA "Oι Έλληνες είναι ταυτόχρονα ευγενικοί και αλήτες!"

Με παππού Ινδιάνο, γιαγιά Εσκιμώα, μαμά Νοτιοαμερικάνα και μπαμπά Δανό, η Shaya έχει στο αίμα της πολλά και διαφορετικά γονίδια που σε συνδυασμό δημιούργησαν μια από τις πιο ανερχόμενες σταρ της εγχώριας showbiz. H Shaya, πρωταγωνίστρια μεταξύ άλλων μιας μεγάλης καμπάνιας για διάσημο αντηλιακό, μιλάει στη Μυρτώ Κάζη και τη Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη για όλα όσα την προβληματίζουν. Και για όσα όμως, την εμπνέουν, και τελικά αυτό είναι το σημαντικό!
"Οι Έλληνες είναι πολύ γοητευτικοί. Είναι ταυτόχρονα ευγενικοί και αλήτες!", εξηγεί στα κορίτσια, απαντώντας σε ερώτημα για τους Έλληνες άντρες. "Η Ελλάδα είναι οικογένειά μου", απαντά και φαίνεται να το εννοεί. Θα μπορούσε να φύγει με one way ticket για πολλούς προορισμούς, καθώς παντού σχεδόν στον πλανήτη βρίσκονται συγγενείς της, εκείνη όμως επιμένει να μένει εδώ και να πολεμά την κρίση με το ταλέντο, το ανεβασμένο ηθικό της και την αισιοδοξία της. Τι σημαίνει άραγε για τη Σάγια ο έρωτας; Πόσο σημαντικός είναι στη ζωή της; "Έρωτας είναι τα πάντα. Είναι απαραίτητος παντού, ακόμα και στη δουλειά", όσο για την απιστία, η τραγουδίστρια είναι απόλυτη: " η απιστία είναι αίσχος, ντροπή! Την έχω συγχωρήσει μια φορά, αλλά ήταν ούτως ή άλλως προς το τέλος". Τα καλοκαιρινά της πλάνα περιλαμβάνουν θάλασα, μπάνια, ηλιοθεραπεία και... το αγόρι της; "Δεν τον έχω βρει ακόμα, όμως ξέρω τι ψάχνω και αυτό είναι πολύ σημαντικό", λέει γελώντας! "Φέτος στις διακοπές μου θέλω μόνο την παρέα μου!". Όσο για το μέλλον της, η Shaya δεν σταματά να ονειρεύεται: "Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά! Έχω φανταστεί τη ζωή μου με... τέσσερα παιδιά! Θέλω να βγουν όλες μου οι ρίζες!", εξηγεί. "Σε έναν άντρα κοιτάω πρώτα τα παπούτσια. Ξεκινάω δηλαδή από κάτω προς τα πάνω! Στο τέλος καταλήγω όμως στο βλέμμα!". Τέλος, η ίδια αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να την ξαναδούμε σε κάποιο reality show: "Θα ξαναέμπαινα σε ριάιλιτι αν υπήρχε κάποια πρόκληση για μένα. Πριν μπω στο Dancing, είδα τα αντίστοιχα του εξωτερικού και είπα αφού μπορούν αυτοί, μπορώ κι εγώ. Θα ξαναέμπαινα, αλλά μάλλον σε κάτι διαφορετικό. Δεν σκέφτηκα ποτέ τη δημοσιότητα που θα συνόδευε την παρουσία μου εκεί" "http://www.mtvgreece.gr/news/mtv-specials/item/17099-shaya-everyday-girls-oi-ellines-einai-taytohrona-eygenikoi-kai-alites

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •