SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

25 Δεκεμβρίου 2012

Καλές Γιορτές και Ευχές απο την Shaya για το 2013!!

Η Shaya εύχεται Καλά Χριστούγεννα και Kαλές Γιορτές σε όλους τους φίλους και θαυμαστές της για τις φετινές γιορτές μέσα απο ένα βίντεο που δημιούργησε και δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Έτσι, ξεκλέβοντας λίγα λεπτά απο το γύρισμα του νέου της videoclip, η ίδια  θέλησε να μοιράσει τις ευχες της σε όλο τον κόσμο που την ακολουθεί και την στηρίζει φτιάχνοντας αυτό το βίντεο και κλείνοντας το με ένα μεγάλο γλυκό φιλί!

Τις ίδιες ημέρες κάνει και δηλώσεις σε ρεπορτάζ του καναλιού Star για το που θα περάσει τις φετινές γιορτές λέγοντας: 
«Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι γιορτές που όλοι επιλέγουν να τις περάσουν με τους αγαπημένους τους ανθρώπους, έτσι κι εγώ τα τελευταία χρόνια τις περνάω με τους αγαπημένους μου fans, μπορεί να μην είμαι με την οικογένειά μου αλλά η αγάπη που μοιράζομαι με το κοινό μου είναι εξίσου μεγάλη και με γεμίζει απόλυτα!», μας είπε η Shaya και συνέχισε: «φέτος φρόντισα βέβαια να δω και την οικογένειά μου λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα κι έτσι είμαι πλήρης! Για τον νέο χρόνο εύχομαι για όλους μας να είμαστε υγιείς, να έχουμε κουράγιο για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και να βλέπουμε με αισιοδοξία και χαμόγελο το μέλλον, έτσι θα είναι όλα πιο εύκολα! Να είστε όλοι καλά!!»


Καλές Γιορτές και σε εσένα Shaya!! <3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •