SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

25 Απριλίου 2017

Η Εγκυμονούσα Shaya στο Happy Day στον Alpha!

Στην παρέα του Alpha και στο Happy Day βρέθηκε σήμερα το πρωί 25/4/2017 η Shaya που περιμένει σε λίγους μήνες τον ερχομό του γίου της μαζί με τον συντροφό της Θοδωρή Παπαντώνη.

Η εγκυμονούσα πρώην Hi-5 έκατσε στον καναπέ της εκπομπής προσέχοντας την φουσκωμένη κοιλιά της, και μίλησε για όλες τις στιγμές που πέρασε στην αρχή της εγκυμοσύνης, λάμποντας όταν λέει γι΄αυτήν και την οικογένεια της, αλλά και για το καλό άγχος που θα έχει μετά την γέννα.

"...Έχουμε έρθει πάρα πολύ κοντά και με τα πεθερικά μου. Οπότε τον πρώτο καιρό που εγώ θα έχω άγχος, γιατί ένα μικρό μωρό που θα είναι ευαίσθητο κι όλο αυτό, αυτό με αγχώνει περισσότερο, θα έχω βοήθεια. Τα πεθερικά μου είναι υπέροχοι άνθρωποι, τους αγαπάω... λές και γνωριζόμαστε χρόνια. Ο πεθερός είναι ο μάγειρας της οικογένειας..."

Για τα επαγγελματικά της, μέσα σε πολλά, αποκάλυψε ότι έχει έτοιμο μαζί με τον σύντροφο της και σε συνεργασία-συμμετοχή με παιδική χορωδία απο τα χωριά SOS ένα νέο τραγούδι που θα μιλάει για την ισότητα και την αισιοδοξία, ξεκινώντας την προώθηση του σε λίγο καιρό με διάφορα βίντεο και φωτογραφίες.

"...Και την δουλειά μου την αγαπάω πάρα πολύ. Δεν θα ήθελα να αργήσω πάρα πολύ να γυρίσω και στην δουλειά, και επίσης μου έχουν γίνει και πολύ ωραίες προτάσεις ακόμη και για το εξωτερικό. Έχει έρθει πρόταση απο Δανία για το καλυτερο θέατρο εκεί γιά μιούζικαλ."

- Δείτε την Shaya καλεσμένη στο Happy Day 25/4/2017

(από 01:57:56 εως 02:12:40)





Σχετικά άρθρα:
-H Shaya ποζάρει με φουσκωμένη κοιλίτσα στον 6 μήνα της εγκυμοσύνης της! Η φωτογραφία που «έλιωσε» το Διαδίκτυο! (Photo)
-Η Ελληνίδα τραγουδίστρια μας δείχνει on camera τη φουσκωμένη της κοιλίτσα στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης της


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •