SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

27 Ιουλίου 2018

Το μήνυμα της Shaya σε όλους τους καλλιτέχνες για τους πυρόπληκτους!!

Η Shaya στέλνει το δικό της μήνυμα μέσα απο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σοκαρισμένη απο τα γεγονότα της πυρκαγιάς που προκάλεσε τον όλεθρο σε πολλές οικογένειες.

Συναισθηματικά ευαίσθητη και για βοήθεια σε όποιον την χρειάζεται, είναι εκεί, τις περισσότερες φορές αθόρυβα, και με τον τρόπο της στηρίζει. Έτσι, συνειδητοποιημένη της κατάστασης, δίνει το μήνυμα της για να παρακινήσει περισσότερο κόσμο να βοηθήσει και να συμπαρασταθεί να απαλυνθούν έστω λίγο οι πληγές αυτών των ανθρώπων που έχασαν τα πάντα.

- Διαβάστε τι έγραψε:


«Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, εκτός από τις αναρτήσεις κ. α που έχω κάνει αθόρυβα, το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε οι καλλιτέχνες, είναι να συνεχίσουμε να βοηθάμε κάθε μέρα και ειδικότερα αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η πατρίδα μας, οι συνάνθρωποι μας να καταθέσουμε λεφτά στους επίσημους λογαριασμούς... Εγώ επέλεξα να καταθέσω λεφτά στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ΕΡΓΑΣΙΑΣ A.E. Αρ. Λογαριασμού: 0026.0240.31.0201181388 IBAN: GR6402602400000310201181388 και δεν το κάνω για να μου πείτε μπράβο, ή για λόγους διαφήμισης...Οι καλλιτέχνες πρέπει να σεβόμαστε πάντα τον κόσμο, να συνεισφέρουμε και να στεκόμαστε δίπλα του, όπου και όπως μπορούμε, κάνω το αυτονόητο και για αυτό δεν χρειάζεται κανένα μπράβο, απλά το αναφέρω, πρώτον για να παρακινήσω κ. α συναδέλφους κ. α κόσμο... Όπως δήλωσα πρόσφατα στην κίνηση του Τριαντάφυλλου εννοείται ότι είμαι μέσα και φυσικά είμαι διατεθειμένη να συμπράξω με οποιοδήποτε καλλιτέχνη για μια συναυλία ή για οποιονδήποτε άλλη κίνηση... Πάντα ήμουν, είμαι και θα είμαι παρών, ουσιαστικά, με λύσεις και πράξεις και όποτε είναι ανάγκη (πράγμα που δεν το θέλω, γιατί εάν κάνεις ένα καλό δεν είναι ανάγκη να το λες) θα το κοινοποιώ... Τέλος δίνω πολλά συγχαρητήρια σε όλους εκείνους τους συναδέλφους μου, σε όλους εκείνους που πάλεψαν και συνεχίζουν να παλεύουν για το κοινό καλό και προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη... Αν και όπως έχω πει δεν είναι ώρες για λόγια, αλλά για πράξεις... Όμως νιώθω την ανάγκη να το πω σαν άνθρωπος, σαν σύζυγος, σαν μάνα... Θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων... Καλό Ταξίδι στις αθώες ψυχούλες που έφυγαν... Καλό Ταξίδι και στα ζωάκια που χάθηκαν τόσο άδικα...Με Εκτίμηση και Σεβασμό Shaya Hansen»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •