SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

16 Δεκεμβρίου 2018

Η Shaya δίνει συνέντευξη στο site Vipnews.gr

Με αφορμή την κυκλοφορία και παρουσίαση του νέου της single "Sway", συνεργασία με τον dj Rocfellaz, η Shaya δίνει μίνι συνέντευξη απο το καμαρίνι του night club Shamone στον Αναστάσιο Δαφνή για το Vipnews.gr, όπου μιλάει για τις επόμενες προγραμματισμένες εμφανίσεις της σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και για την συμμετοχή της στην Eurovision καταθέτοντας τραγούδι για τον εθνικό τελικό της Ρουμανίας.

Διαβάστε παρακάτω την συνέντευξη έτσι όπως δημοσιεύθηκε στο site vipnews.gr στις 16/12/2018




" Shaya: Στην Eurovision με την Ρουμανία η τραγουδίστρια- Τι μας λέει η ίδια;
Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018 13:23
 Shaya: Στην Eurovision με την Ρουμανία η τραγουδίστρια- Τι μας λέει η ίδια;

του Αναστάσιου Ε. Δαφνή

Την Shaya συνάντησε το vipnews.gr στο Shamone club όπου παρουσίασε το νέο της τραγούδι. Η μελαχρινή καλλονή μας μίλησε για το νέο της τραγούδι για την συνεργασία της με τον Τόνι Σφήνο στον Βοτανικό plus αλλά και για την Eurovision; Τελικά θα πάει στον διαγωνισμό τραγουδιού; Και αν ναι με ποια χώρα;

Πες μας λίγα λόγια για το νέο σου τραγούδι;

"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι ένα κομμάτι που έχω γράψει εγώ τον ξένο στίχο και ελπίζω να σας αρέσει. Σε λίγες ημέρες θα βγει και η ελληνική version του κομματιού μου..."

Φέτος συνεργάζεσαι και με τον Τόνι Σφήνο πως είναι η συνεργασία αυτή;

"Είναι μια τέλεια συνεργασία. Κάθε Σάββατο στον Βοτανικό plus περνάμε τέλεια!"

Τι άλλο περιμένουμε από την Shaya;
 
"Πάρα πολλά πράγματα. Όπως σας είπα σε λίγες ημέρες κυκλοφορεί και η ελληνική version του τραγουδιού μου και εκτός από αυτό ετοιμάζω εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Την άλλη εβδομάδα θα είμαι στην Βουλγαρία, την Πρωτοχρονιά θα τραγουδάω στην Αγγλία αλλά και στην Ελλάδα εκτός από τον Βοτανικό plus στις 24 του μήνα συγκεκριμένα θα είμαι στο Zonars για μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη βραδιά για όλους εσάς..."


Κεφάλαιο Eurovision: Θα ήθελες να πας; Πως σου φαίνεται σαν ιδέα;
 
"Είναι γνωστό οτι θέλω να πάω στην Eurovision, είναι μια γιορτή μουσικής που σε βοηθάει στο να γίνεις γνωστός και στο εξωτερικό... Θα ήθελα πολύ να πάω με την Ελλάδα διότι είναι η χώρα που με ανέδειξε σαν δεύτερη επιλογή θα ήταν η Δανία επειδή ως γνωστόν είμαι και μισή Δανέζα. Βέβαια η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες με τους συνεργάτες μου δεχτήκαμε μια πρόταση από την Ρουμανία για την Eurovision και το σκέφτομαι θερμά... Ήδη έχουμε καταθέσει το τραγούδι και ελπίζω να πάνε όλα καλά... "

πηγή: vipnews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •