SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

20 Δεκεμβρίου 2016

Συνέντευξη της Shaya στο κυπριακό site Chnews!

Συνέντευξη παραχωρεί η Shaya στο κυπριακό site Chnews.com.cy (12/2016)

Διαβάστε τι δήλωσε παρακάτω, και δείτε το επίσημο κείμενο στο chnews.com.cy



"
Shaya: «Είχα 25 χρόνια να κάνω Χριστούγεννα με την οικογένεια μου» - Αποκλειστικό


Είναι δυναμική, όμορφη, και ταλαντούχα. Αυτόν τον συνδυασμό θα τον ζήλευαν πολλές γυναίκες αφού είναι αρκετά δύσκολο να τον συναντήσεις εύκολα. Η ελκυστική τραγουδίστρια Shaya Hansen μιλάει αποκλειστικά στο CHNEWS και μεταξύ άλλων μας εκμυστηρεύεται τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά το λουκέτο του νυκτερινού μαγαζιού όπου εμφανιζόταν αλλά για το πως θα περάσει τα Χριστούγεννα της.

Γράφει ο Χαράλαμπος Χειμώνας

 
Τι άλλαξε από πέρσι στην ζωή σου;
Τελείωσα τον δίσκο μου μαζί με την δισκογραφική Spider Music και είμαι χαιρόμενη με το αποτέλεσμα. Στον δίσκο συμμετέχει και μπάντα μου οι “The Dominants” σε αρκετά τραγούδια. Κυκλοφόρησε στα αγγλικά το “Μαζί και μακριά με τίτλο “Tell Me” από την Sony Τουρκιάς σε πολλά μέρη της Ευρώπης, και όχι μόνο. "Ταξίδεψε" στην Κορέα, στην Κίνα, στην Νότιο Αφρική, ήταν πολύ ενδιαφέρον για μένα. Οπότε έχουν ανοίξει οι πόρτες για ένα μεγάλο hit.

Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφόρησε ο προάγγελος του καινούργιου δίσκου , το τραγούδι “Stronger”

 
Γιατί δεν επιλέγεις πλέον πιο χορευτικά τραγούδια, όπως το “Λένε” για παράδειγμα;
Αυτό ίσως να γίνει κάποια στιγμή με την συμμετοχή άλλων καλλιτεχνών. Εγώ θα
ήθελα να το πάω λίγο πιο ώριμα και βαθιά την μουσική, γιατί θέλω να καταφέρω να μου ανοιχτούν πόρτες και στο εξωτερικό. Δυστυχώς στο εξωτερικό δεν ακούμε την ίδια μουσική με την Ελλάδα, έχουμε ξεφύγει πάρα πολύ.

 
Τι εννοείς;
Έχουμε ξεφύγει γιατί η Ελλάδα έχει γυρίσει πολλά χρόνια πίσω στο λαϊκό και επίσης έχει γίνει μόδα το pop λαϊκό.Τραγουδια που έχουν διάρκεια ζωής δύο τρεις μήνες. Είναι κρίμα
Η χώρα αυτή την στιγμή δεν στηρίζει καθόλου την pop και ξένη σκηνή, πολλοί καλοί ποπ καλλιτέχνες και παραγωγοί δεν έχουν την στηρίξει από την Ελληνική μουσική βιομηχανία. Πολλά τραγούδια έχουν γίνει επιτυχία επειδή τους στήριξαν οι Djs. Έχουμε πολλά ταλέντα στην χώρα μας που δεν ανήκουν στην λαικοι και έντεχνη σκηνή που αδικούνται.


Ξέρουμε ότι την προηγούμενη Τετάρτη 7/12 κάνατε την πρεμιέρα σας με τον Ζάχο στο Κολονάκι και πήγε πάρα πολύ καλά.
Όντως κάναμε μια πολύ δυνατή πρεμιέρα, είχαμε πάρα πολύ κόσμο και η παράσταση φανηκε να αρεσε πολύ στο κοινο.Με τον Ζαχο ταιριαξαμε με την μια…και έτσι φτιάξαμε την παράσταση “Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου” αβίαστα με πολύ γέλιο και τραγούδι. Επίσης κάνω μεταμφιέσεις που για μένα είναι κάτι καινούργιο που ωστόσο αγάπησα πολύ γρήγορα.Κανω την Tina Turner, Nina
Simone και την Diana Ross.


Πως σου φάνηκε το κομμάτι της μεταμφίεσης;
Το απόλαυσα πάρα πολύ είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία, και είναι πολύ όμορφο να ψάχνεις στοιχεία να δανειστείς από τέτοιες τεράστιες μουσικές προσωπικότητες. Wow.


Το show πως είναι δομημένο, τι θα δω όταν έρθω;
Θα δεις μεταμφιέσεις, σάτιρα, θα γελάσεις πάρα πολύ, έχουμε αλληλεπίδραση με τον Διονύση Ζάχο. Για παράδειγμα συναντιέται η Tina Turner με την Άντζελα Δημητρίου..εεεε..αυτό έχει πολύ γέλιο, και τραγουδάμε ενδιάμεσα. Προσπαθούμε να περάσουμε το μήνυμα ότι πάντα υπήρχαν δύσκολες εποχές και πάντα τα καταφέρναμε, δεν έχει αλλάξει τίποτα η ζωή συνεχίζεται και είμαστε πάρα πολύ δυνατοί. Αυτό είναι το νόημα της παράστασης.





Το κακό είναι ότι την επόμενη μέρα της πρεμιέρας, μας ενημερώσαν πως οι επιχειρηματίες για δικούς τους προσωπικούς λόγους αποφασίσανε να κλείσουν το μαγαζί.
Τώρα είμαστε στο ψάξιμο για να βρούμε ένα καινούργιο χώρο για την παράσταση μας.


Είστε κοντά για να κλείσετε με κάποιο μαγαζί;
Μιλάμε με αρκετά μαγαζιά αλλά είναι μια δύσκολη χρονική περίοδος τώρα μέσα Δεκεμβρίου και είναι δύσκολο να βρεις χώρο. Θα ενημερώσουμε πολύ σύντομα για το που θα πάει η παράσταση.


Πέρσι ήσουν στο BOX μαζί με τις Μέλισσες φέτος πως αποφάσισες να κάνεις κάτι τόσο διαφορετικό μαζί με τον Διονύση Ζάχο;
Γενικά μου αρέσει να κάνω διαφορετικά πράγματα για να μην βαριέμαι ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο κόσμος. Να έχει πάντα κάτι καινούργιο να δει από μένα. Όπως και στον δίσκο μου θα ακούσει κάτι διαφορετικό από εμένα, που θα είναι
πιο cinematic και indie.Έχει πολλές αλήθειες.

 
Πως σου φάνηκαν τα Mad Music Awards τις Κύπρου που έγιναν πρόσφατα;
Τα είδα και μου φάνηκαν πολύ ωραία, βλέπω ότι ανεβαίνει η Κύπρος στο χώρο της μουσικής. Κάνουν τα Mad Walks, τώρα κάνουν και τα Mad Awards είναι πάρα πολύ όμορφο Χαίρομαι που γίνονται τέτοιες προσπάθειες.

Είδες καθόλου το Voice Of Greece;
Ναι, αλλά μου φάνηκε ότι πέρσι είδα περισσότερα ταλέντα. Η κριτική επιτροπή μου φάνηκε πιο μοντέρνα και με μια κλίση πως τη pop εκτός από τον Κωστή Μαραβέγια. Είναι λίγο πιο εναλλακτικοί ενώ πέρσι είχαν ένα πιο λαϊκό χαρακτήρα. Μου έκανε εντύπωση που τώρα που ανθίζει το λαϊκό τραγούδι η επιτροπή είναι πιο εναλλακτική. Πιστεύω πως οι μοντέρνοι καλλιτέχνες θα βοηθηθούν φέτος σε σχέση με προηγούμενες χρονιές που αδικήθηκαν.


Αυτό που αναζωογονεί μια χώρα είναι η μουσικής της. Γιατί ο κόσμος να ακούει τραγούδια που δεν έχουν κάτι να σου πουν και δεν είναι διαχρονικά κομμάτια; Γιατί να μην σπρώχνουμε κάτι πιο ποιοτικό;
Στο λαϊκό τραγούδι ναι μεν υπάρχουν φωνές που είναι πάρα πολύ καλές αλλά είναι λίγοι αυτοί που είναι στην κορυφή και έτσι έχουμε και πολύ σαπίλα στον χώρο της μουσικής. Ετσι βγαίνουν πολλά τραγούδια αδυναμα, σουξε με μικρή διάρκεια και όχι διαχρονικα. Εχω ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά ταλεντάρες και δεν τους έχουμε ακούσει ποτέ γιατί δεν τους δόθηκε η ευκαιρία.

 
Ο μουσικός χώρος της Ελλάδας, μπορεί να αντέξει τόσους τραγουδιστές;
Νομίζω θα αλλάξει το όλο σκηνικό, θα γίνει πιο Ευρωπαϊκό. Τα μεγάλα κέντρα δεν θα αντέξουν για πολύ ακόμα, και φαίνεται αυτό στο ότι δουλεύουν και διήμερα και την μια μέρα μπορεί να τα πάνε και μέτρια από θέμα κόσμου και έχουν πάρει ζωή τα πιο μικρά μαγαζιά, γιατί υπάρχει και περισσότερη αλληλεπίδραση του τραγουδιστή με τον κόσμο. Βέβαια πιστεύω ότι η κατάσταση θα αλλάξει ακόμα περισσότερο, τα μεροκάματα θα κατέβουν ακόμα πιο πολύ και οι τραγουδιστές οι περισσότεροι θα έχουν και δεύτερη πρωινή δουλειά.


Γιατί το λες αυτό;
Γιατί έχει είδη γίνει στο εξωτερικό. Όσο πάμε και με την κρίση που έχουμε δεν θα μπορεί ο τραγουδιστής να ζει από το χόμπι του και μόνο. Αυτός θα’ναι ο στόχος του.

 
Πολλοί κάνουν λόγω για ψεύτικα views στο YouTube σε τραγούδια Ελλήνων καλλιτεχνών:
Και εγώ το πιστεύω αυτό, έχω δει ασύλληπτα views σε βίντεο κλιπ και έχει τρία σχόλια από κάτω, με 5-6 εκατομμύρια views δεν γίνεται αυτό. Δεν στέκει. Κάνει μπαμ ότι είναι αγορασμένα τα views.

Οι περισσότεροι φίλοι μου έχουν φύγει στο εξωτερικό.


Βλέπεις την προοπτική να φύγεις στο εξωτερικό;
Ναι, προσπαθώ να ανοίξω τις πόρτες μου προς το εξωτερικό να κάνω κι άλλα πράγματα για να μπορώ να ανοίξω τα φτερά μου και σε άλλες χώρες.


Πως θα περάσεις τα Χριστούγεννα;
 Η αλήθεια είναι ότι με τις πρόβες και τις δουλειές έχει μπει ο Δεκέμβρης και δεν έχω στολίσει ακόμα. Θα πάω τώρα μερικές μέρες στην Δανία να δω την οικογένεια μου, γιατί μέσα στις γιορτές δεν θα προλάβω. Τις γιορτές μου αρέσει να τις περνάω με την οικογένεια μου αλλά είναι δύσκολο με την δουλειά που κάνω. Πέρσι ήμουνα τυχερή, γιατί ξεκίνησα αργά στο BOX και είχα την ευκαιρία.

Ποια ήταν τα πιο όμορφα Χριστούγεννα που πέρασες;
Τα περσινά γιατί τα πέρασα μαζί με την οικογένεια μου, και πίστεψε με είχα 25 χρόνια να κάνω Χριστούγεννα μαζί με την οικογένεια μου. (γέλια) Οπότε θα μου μείνουν αξέχαστα.
Την τελευταία φορά που έκανα μαζί με την οικογένεια μου, ήταν όταν ήμουν εγώ πολύ μικρή και ερχόταν ο Άγιος Βασίλης και μας έφερνε δώρα σε εμένα και τα ξαδέρφια μου.
Πέρσι ήταν η δική μας σειρά να κάνουμε τα Χριστούγεννα αξέχαστα για τα παιδιά των ξαδέρφων μου, και αυτό ήταν κάτι πολύ όμορφο. Πρέπει να αφιερώνουμε χρόνο στην οικογένεια γιατί είναι αναμνήσεις που μένουν.

 
Φωτογράφος: Βασίλης Ψαρρός

"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •