SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

22 Μαΐου 2017

Η Shaya στο "Σπίτι μου Σπιτάκι μου" στον Alpha!


Το κυριακάτικο πρωινό 21/5/2017 βρήκε την Shaya να είναι καλεσμένη της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στην εκπομπή "Σπίτι Μου Σπιτάκι Μου" και να συζητάει για τον ερχομό του μωρού της σε λίγους μήνες.

Δηλώνει ευτυχισμένη με τα όσα βιώνει, μιλάει για το πως έχει αλλάξει η ίδια και γλυκαίνει φανερά όταν μιλάει για το μωρό και τον άνθρωπο που είναι μαζί και θα παντρευτεί.

"Ο σύντροφός μου είναι πολύ υποστηρικτικός και γλυκός. Αυτό με έκανε να τον ερωτευτώ, ήτσν απο πρίν πολύ ρομαντικός, πολύ στοργικός, να σέβεται την δουλειά μου, να βοηθάει με την δουλειά. Τώρα έχει γίνει πιό γλυκούλης, πιό τρυφερός. Είναι ένας τέλειος άντρας! Κι εγώ είμαι πιο ήρεμη, λιγότερο αγχώδης, και πιστεύω ακόμη πιό πολύ σε αυτό που λέμε "όλα θα πάνε καλά" αν και όταν το λέμε δεν το ακούμε πάντα!.. Μετακομίσαμε, πήγαμε κοντά στη θάλασσα, και κοντά στα πεθερικά, ώστε όλα να είναι έτοιμα. Μέναμε μαζί από την αρχή, είμαστε μαζί δυόμιση χρόνια! Το θέλαμε πολύ! Πήγαμε μαζί και πήραμε ένα τεστ εγκυμοσύνης, είχα καθυστέρηση. Το έκανα μόνη μου, πήρα τη χαρά, δεν τον ξύπνησα, μόλις ξύπνησε μου λέει: «Είμαστε;» του λέω ναι, και άρχισε να χοροπηδά στο κρεβάτι!

Συνεχίζοντας την κουβέντα, η Shaya μίλησε για την πρόταση που της έγινε απο το εξωτερικό να παίξει σε παράσταση μιούζικαλ σε ένα απο τα μεγαλύτερα θέατρα της Δανίας, αλλά και γιά την πόπ σκηνή και το συγκρότημα Hi-5 όπου και ήταν μέλος

"Οι Hi-5 ήταν μιά πολύ προσεγμένη δουλειά η αλήθεια είναι, και από πλευράς τραγουδιών. Τα τραγούδια τότε μας τα φέρνανε απο το εξωτερικό, και είχαμε παραγωγούς που είχανε γράψει σε Jamiroquai, τραγούδια στην Britney Spears και άλλοι. Ημασταν στρατός!!. Όταν είχαμε επιλεγεί, κάναμε τρείς μήνες εντατική πρόβα μέσα στο σπίτι και κοιμόμασταν μόνο δύο ώρες καθημερινός, γιατί έπρεπε μα προετοιμαστούμε να βγάλουμε δύο ώρες πρόγραμμα, χορευτικά και τα λοιπά, τα φωνητικά μας να βγούνε σωστά, γιατί δεν τραγουδούσαμε playback, τραγουδούσαμε live. Γυμναστική, χορό, να δέσουμε μεταξύ μας. Μάθαμε πάρα πολλά και είμαι πολύ ευγνωμον. Αυτά δεν τα ζούμε άλλο πιά, δεν υπάρχουν. Είναι πολύ κρίμα που η πόπ σκηνή και όλο αυτό δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή και τώρα μάλλον δεν θα προλάβουν να το νιώσουν κιόλας άλλοι"

Λίγο πρίν το κλείσιμο, η τραγουδίστρια τοποθετήθηκε στο θέμα Eurovision, μίλησε για την συμμετοχή της το 2015, παρουσίασε σε πρώτη μετάδοση το νέο της τραγούδι "I'm Taking Over" με τη συμμετοχή χορωδίας απο τα παδικά χωριά SOS και δοκίμασε παιδικές λιχουδιές απο φυσικά προιόντα με την παρουσιάστρια.

- Δείτε ολόκληρη την εμφάνιση της Shaya στο Σπίτι μου Σπιτάκι Μου (21/5/2017)







 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •