SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

15 Μαΐου 2022

Το ArtandYou.gr παίρνει συνέντευξη στη Shaya

Συνέντευξη παραχώρησε η Shaya στο site ArtandYou.gr μιλώντας για τα μελλοντικά της σχέδια στο τραγούδι, για την επιχείρηση και το δικό της brand Shaya Creations, αλλά, και πώς το πάθος της για τη μουσική το έκανε επάγγελμα.
 
Διαβάστε παρακάτω τη συνέντευξη της Shaya έτσι όπως δημοσιεύτηκε στο site artandyou.gr στις 15/5/2022

 "
SHAYA:  "Η Shaya είναι αληθινή, εκφραστική και ειλικρινής"


Την συνέντευξη με την Shaya, την είχαμε κανονίσει εδώ και καιρό… Πρέπει να ομολογήσω πως την περιμέναμε στο ArtandYou.gr με ανυπομονησία… Και δικαιολογημένα.
Όταν η Shaya, δίνει μια συνέντευξη, το κάνει επειδή έχει κάτι να πει. Ποτέ δεν βγαίνει να μιλήσει για να πέσουν τα φώτα της δημοσιότητας επάνω της, αν δεν έχει να πει κάτι ουσιώδες…
Διαβάστε την συνέντευξη και θα καταλάβετε...



Πως ξεκίνησε το πάθος σου για την μουσική και πότε κατάλαβες ότι  αυτό είναι το επάγγελμα που θέλεις να κάνεις στην ζωή σου;
Η μητέρα μου ήταν μοντέλο και DJ και ο πατέρας μου συλλέκτης δίσκων οπότε μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον με πολύ μουσική. Ακόμα οι γονείς μου λένε πως από την ώρα που έμαθα να περπατώ έμαθα να χορεύω και να τραγουδώ. Όταν έπαιζε μουσική εγώ ξεκινούσα το show μου.
Δεν είχα καταλάβει μέχρι τα 16 μου χρόνια ότι ήθελα να το κάνω και επάγγελμα ήταν η μοίρα μου μάλλον διότι όλα ξεκίνησαν με την προσπάθεια μου να μην χάσω την καλοκαιρινή δουλειά μου. Ήμουν bar woman σε ένα μαγαζί και επειδή δεν ήταν ευχαριστημένη η αφεντικίνα μου με την απόδοση μου σε αυτό το πόστο μου πρότεινε να τραγουδάω στο μαγαζί της. Και έτσι ξεκίνησαν όλα.


Τα πρώτα βήματα σε οποιονδήποτε χώρο είναι πάντα δύσκολα. Τι ήταν αυτό που σου έδωσε ώθηση, ώστε να μην τα παρατήσεις και να βρεις το προσωπικό σου μουσικό στυλ;


Για εμένα τα πρώτα μου βήματα ήταν αρκετά εύκολα, βρισκόμουν στο φυσικό μου περιβάλλον. Όταν μπήκε το δισκογραφικό κομμάτι στην μέση ξεκίνησαν τα δύσκολα. Μου ήταν αρκετά δύσκολο να αφήσω άλλους να αποφασίσουν για εμένα τα πάντα. Το έκανα μερικά χρόνια και ήταν ο στρατός μου αυτά τα χρόνια. Αυτό που με έκανε να μην τα παρατήσω ήταν ότι έμαθα πολλά πράγματα που με βοήθησαν πολύ να ανακαλύψω το εαυτό μου και το πάθος για την μουσική.
Θεωρείς ότι έχει αλλάξει το στυλ των τραγουδιών σου από την αρχή της καριέρας σου και πως το διατυπώνεις αυτό στους στίχους σου;
Έχω τραγουδήσει πολλά διαφορετικά στυλ, εάν όχι όλα τα περισσότερα. Κάθε στυλ μουσικής έχει την μοναδικότητα της. Ωριμάζοντας μέσα στην μουσική σίγουρα αλλάξαν οι στίχοι μου και το στυλ μου. Οι στίχοι μου πηγάζουν μέσα από προσωπικές μου εμπειρίες οπότε αναλόγως με το πώς αισθάνομαι και πως νιώθω αυτά γράφω.

Ο κόσμος έχει αγαπήσει πολλά από τα κομμάτια σου και περιμένει με ανυπομονησία το νέο σου βήμα! Τι θα μπορούσες να κάνεις tease, όσον αφορά στα μελλοντικά σου σχέδια πάνω στην μουσική και όχι μόνο…
Μου αρέσουν πολύ η συνεργασίες με άλλους καλλιτέχνες. Αυτήν την στιγμή έχω μπει στούντιο με 4 φοβερούς καλλιτέχνες, μερικοί από αυτούς, από το εξωτερικό. Ο ήχος είναι soulful House. Θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι πιο mainstream pop πάλι αλλά δεν έχω βρει κάτι το οποίο να με εκφράζει απόλυτα ακόμα.
Επίσης έχω την χαρά να εμφανίζομαι πάλι στην Αθήνα μετά από αρκετά χρόνια αποχής λόγο του ότι εμφανιζόμουν πολύ στο εξωτερικό και στην Μύκονο λόγο του μουσικό μου στυλ αλλά επιτέλους τόλμησε ο Γιώργος Βαλαρης και ο ιδιοκτήτης του Parfait να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό και σε αυτά τα ρίσκα είμαι πάντα ανοιχτή και πρόθυμη.
Το Parfait είναι ένας χώρος που ο άλλος θα έρθει να γευτεί την μοναδική μας κουζίνα και να απολαύσει ένα υπερθέαμα με τραγουδιστές, performers (fire, aerialist), χορευτές(pole dancers), κουστούμια, φώτα, πολλά μουσικά στυλ και elegant striptease.
Αισθάνομαι πολύ τυχερή που είμαι μέρος αυτού του μοναδικού χώρου που γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Από τα μέσα του καλοκαιριού θα εμφανίζομαι επίσης σε ένα Fairy tale χώρο στην Μύκονο που επίσης θα παρουσιάσω κάτι μοναδικό σε συνεργασία με το άλλους ταλαντούχους μουσικούς και χορευτές. Θα πω περισσότερα για αυτό στο άμεσο μέλλον. Τώρα μπορώ να πω ότι κυκλοφόρησε ένα υπέροχο remix του Sway.


Μιλώντας ωστόσο για ένα τόσο αγαπητό άτομο όπως εσύ, τι είναι αυτό που κάνει την Shaya… Shaya;
Η Shaya είναι αληθινή, εκφραστική και ειλικρινής. Η μοναδικότητα της η αγάπη και ο σεβασμός προς όλους, η προσπάθεια της να κάνει connect με όποιον έχει μπροστά της και να μοιράζει την ενέργεια της.
Εκτός από την τραγουδίστρια Shaya, έχουμε γνωρίσει και την επιχειρηματία Shaya, με την δημιουργία του Shaya Creations. Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με αυτό και πως θεωρείς ότι το δικό σου brand διαφέρει από τα υπόλοιπα;
Είμαι ένα ανήσυχο πνεύμα και δεν μπορώ απλά να κάθομαι, να μην ασχολούμαι με κάτι. Οπότε στην καραντίνα ασχολήθηκα με διάφορα όπως το Fashion design, την κηπουρική και την κοσμητολογία. Κάπως έτσι κατάλαβα πως η δημιουργία καλλυντικών είναι και αυτή μια τέχνη που βασίζεται πάνω στη έμπνευση εφόσον το αγαπήσεις. Ξεκίνησα να μελετάω βότανα και τι μπορούν να προσφέρουν στον άνθρωπο και μετά άρχισα να φτιάχνω θεραπευτικά λάδια σώματος και πολύ γρήγορα άρχισα να φτιάχνω προϊόντα για την προσωπική μου φροντίδα (κρέμες σώματος και προσώπου, αφρόλουτρα, και προϊόντα μαλλιών). Έχω παθιαστεί με τα προϊόντα που φτιάχνω για τα μαλλιά μου και αυτό θα είναι το επόμενο μου βήμα. Θέλω να το μοιραστώ με όλες τις σγουρομάλλες μου εκεί έξω. Τα προϊόντα μου είναι όλα Vegan και έχω φτιάξει με αγάπη.


Τέλος, θα αν μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω, θα άλλαζες κάτι στην ζωή σου και τι θα συμβούλευες τον μικρότερο εαυτό σου;

Δεν θα άλλαζα πολλά πράγματα. Αυτό που θα συμβούλευα στον μικρότερο εαυτό μου θα ήταν να πιστέψει, να αγαπήσει και να εμπιστεύεται ακόμα περισσότερο τον εαυτό της.

Συνέντευξη: Χρύσα Καραβαράκη (Δημοσιογράφος ArtandYou.gr)
Φωτογραφίες: Προσωπικό αρχείο Shaya



Φωτογράφος @menelaos.v
Styling Dionisis Piromalis @boudoir_dennisp
Make-up Manos Katrinis
Μαλλιά Marios Stamatoukos
Κοσμήματα luisant.gr


"



#Shaya #artandyougr #interview #website #2022 #ShayaHansen #Σάγια #συνέντευξη #ιστοσελίδα #ParfaitAthens #εκφραστική #ειλικρινής #αληθινή #επικοινωνιακή #μουσικά #σχέδια #επιχειρηματίας #brand #ShayaCreations #luisantgr #ohmygoshsite #gooshgrcomnet #shayasdatabase #fanbase




Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •