SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

16 Φεβρουαρίου 2012

Shaya: "Η Νεολαία έχει Κουράστεί να ακούει Τα ίδια και τα Ιδια"

Μιά εφ' όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε η Shaya στο site tralala.gr. Διαβάστε τη συνέντευξη παρακάτω έτσι όπως αναρτήθηκε στο συγκεκριμένο site

«H νεολαία είχε κουραστεί να ακούει τα ίδια και τα ίδια...»  

Η Shaya, η Diva της dance μουσικής σκηνής στην Ελλάδα, ένα από τα next big thing της dance μουσικής σκηνής στη χώρα μας κυκλοφορεί το τρίτο της κατά σειρά προσωπικό single "Λένε" και μιλά στον Χρήστο Στάη και στο tralala.gr για το ξεκίνημά της, τις Hi-5, την συνεργασία της με τη MY Group καθώς και για την συμμετοχή της στο "Dancing On Ice"...

Μίλησέ μου για τα πρώτα χρόνια σου στην Ελλάδα.. Προσαρμόστηκες εύκολα σε μία νέα χώρα; 

Η αλήθεια είναι πως ήρθα στην Ελλάδα αρκετά μικρή, σε ηλικία μόλις δώδεκα ετών. Ο λόγος είναι κλασικός σε αντίστοιχες περιπτώσεις... Η μητέρα μου ερωτεύτηκε Έλληνα, εγώ με τον αδερφό μου ήμασταν αρκετά μικροί, οπότε θέλοντας ή μη έπρεπε να την στηρίξουμε και να την ακολουθήσουμε στην Ελλάδα.


Τα πρώτα χρόνια γνώρισες τον ρατσισμό;
Κυρίως στο σχολείο. Στους συμμαθητές μου φαινόμουν πάντοτε ως η διαφορετική ή ιδιαίτερη λόγω του χρώματος και της εθνικότητάς μου. Όμως αυτό δεν με επηρέασε ποτέ! Οι αρχές που μου είχαν δοθεί από το σπίτι μου μ' έκαναν να νοιώθω περήφανη και δυνατή γι' αυτό που είμαι

Το τραγούδι πως προέκυψε στη ζωή σου;
Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να τραγουδάει και να χορεύει, όμως ποτέ σαν έφηβη δεν ήταν στους στόχους μου να εργαστώ πάνω σ' αυτό. Όλα έγιναν πολύ τυχαία... Δούλευα ένα καλοκαίρι σαν barwoman σε ένα club. Η υπεύθυνη δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένη με τη δουλειά μου όμως με είχε ακούσει να τραγουδάω. Έτσι μου πρότεινε μια μέρα να αφήσω το πόστο μου και να τραγουδήσω live στο κοινό. Της άρεσα και αυτό συνεχίστηκε και για πολλά βράδια ακόμη. Στην αρχή το έκανα για πλάκα όμως μετά είδα πως σοβαρεύουν τα πράγματα και είπα "Shaya, αυτό θα κάνεις στη ζωή σου!".

Και μετά προέκυψαν οι "Popstars" σωστά;
Ναι! Ένας φίλος μου είχε δει το διαφημιστικό και με παρότρυνε να δηλώσω συμμετοχή! Δεν πίστευα πως θα έχω τέτοια εξέλιξη στο παιχνίδι αλλά όπως φάνηκε είχε δίκιο! Δεν έχω μετανιώσει ούτε μία στιγμή για την συμμετοχή μου στο talent show. Είναι μία από τις μεγαλύτερες εμπειρίες που έχω να θυμάμαι! Έζησα πως είναι να είσαι αληθινή star, να κάνεις μεγάλες sold out συναυλίες και να έχεις fans που σε ακολουθούν σε κάθε σου βήμα! Κάτι τέτοιο δύσκολα το ζει κανείς στις μέρες μας! Το συμβόλαιό έληξε όμως και ξαφνικά βρεθήκαμε πέντε κορίτσια χωρίς εταιρεία. Ήταν πολύ δύσκολο για μας από τη στιγμή που τα είχαμε όλα έτοιμα να κάτσουμε να αναζητήσουμε νέους συνεργάτες. Έτσι ήρθε και το τέλος των "Hi – 5"...

Tι μεσολάβησε στο διάστημα "Ηi - 5" και συνεργασία με MY Group;
Διαλύοντας το συγκρότημα ήταν πολύ δύσκολο για όλες μας να μας δεχτεί ο κόσμος σαν solo performers. Πραγματικά πέρασε αρκετός καιρός μέχρι εγώ προσωπικά να βρω το δικό μου style. Αλλά ο χρόνος έδειξε πως τελικά άξιζε τον κόπο διότι τώρα νοιώθω πιο έτοιμη από ποτέ δίπλα στους σωστούς και κατάλληλους συνεργάτες.

Η συνεργασία με τον Mark Angelo πως προέκυψε;
Η συνεργασία μου με τον Mark Angelo αποτελεί κακά τα ψέματα ένα από τα μεγάλα πικ της καριέρας μου! Ο Μάνος Θεοφίλου, o manager μας, αποτελεί την αιτία της συγκεκριμένης συνεργασίας. Είχαμε συνεργαστεί και παλιότερα οπότε έστειλε ένα demo στον Mark. Εκείνος δέχτηκε και το "Far From Everything" πήρε τη μορφή που ακούτε σήμερα. Φυσικά το γεγονός ότι αποτελούσε και soundtrack των "MAD Video Music Awards 2010" ήταν κάτι που το εκτόξευσε

Η συνεργασία αυτή αν δεν κάνω λάθος ήταν και αυτή που σας έδωσε το βραβείο GREEK ACT της χρονιάς στα φετινά βραβεία του MTV...
Ήταν πραγματικά μια μεγάλη αξίωση τόσο για μένα όσο και για τον Mark Angelo. Ήταν ένα μπράβο για τα τόσα χρόνια προσπάθειας και σκληρής δουλειάς. Όταν μας κάλεσαν από το MTV για να μας ενημερώσουν αργήσαμε αρχικά να το συνειδητοποιήσουμε. Το μεγαλύτερο "ευχαριστώ" νομίζω πως πάει στον κόσμο για την υποστήριξη και τον θαυμαστό που μας δείχνει εδώ και τόσο καιρό.

Πιστεύεις πως η dance μουσική είναι απλά μια μόδα στην Ελλάδα ή θα έχει και συνέχεια;
Δεν θέλω να πιστεύω πως είναι απλά μία μόδα! Η dance μουσική σκηνή έχει επίπεδα εξέλιξης γιατί έχει και τα κατάλληλα άτομα να την υποστηρίξουν! Είναι κρίμα να μην υπάρχει χώρος για τους Έλληνες παραγωγούς της dance! Μερικοί είναι ιδιαίτερα ταλαντούχοι και θα ήταν καλό η δουλειά τους να έχει μια προώθηση στο κοινό. Στο εξωτερικό για παράδειγμα υπάρχουν ισορροπίες σε όλα τα ήδη της μουσικής όπως και κατάλληλοι χώροι να τα υποστηρίξουν. Στην Ελλάδα γιατί όχι; Νομίζω πως η νεολαία είχε κουραστεί να ακούει τα ίδια και τα ίδια...

Είναι αλήθεια ότι εκτός του ότι είσαι ερμηνεύτρια, γράφεις στίχους και μουσική;
Ναι ισχύει... μπορεί να μην το έχω σπουδάσει και να μην έχω γνώσεις πάνω στο αντικείμενο, είμαι όμως αυτοδίδακτη! Αυτό βέβαια δεν προέκυψε εύκολα αλλά ύστερα από πολύ προσπάθεια και βοήθεια από τους συνεργάτες μου. Τώρα πλέον έχω στο σπίτι μου το δικό μου studio και πειραματίζομαι με τις δικές μου μελωδίες... Ελπίζω κάποια στιγμή να τις ακούσετε κι εσείς!

Φέτος προέκυψε στη ζωή σου το "Dancing On Ice". Μίλησέ μου αν θες για την εμπειρία σου πάνω στον πάγο...
Από μικρή λάτρευα το καλλιτεχνικό πατινάζ και ήταν όνειρο κάποια στιγμή να συμμετέχω κι εγώ σε μία αντίστοιχη εκδήλωση. Όταν μου έγινε η πρόταση αρχικά ενθουσιάστηκα αλλά δεν μπορούσα να πιστέψω πως θα έκανα ανάλογα show με αυτά που έβλεπα στην τηλεόραση. Όταν όμως μου είπαν πως θα έχω δίπλα μου έμπειρους δασκάλους το είδα με άλλο μάτι. Το "Dancing On Ice" αποτελεί σίγουρα μία από τις μεγαλύτερες εμπειρίες της ζωής μου. Μην ξεχνάμε επίσης πως όλοι μας βρεθήκαμε εκεί για ένα φιλανθρωπικό σκοπό και βοηθήσαμε ο καθένας με τον τρόπο του στην επίτευξη αυτού του στόχου – στο να μαζευτούν δηλαδή χρήματα για συνανθρώπους μας που μας έχουν πραγματικά ανάγκη.

Αδικήθηκες καθόλου στην αξιολόγηση σου από τους κριτές;
Δεν θα έλεγα πως αδικήθηκα, απλά νομίζω πως σε μερικά live η εμφάνισή μου άξιζε περισσότερο από τα σχόλια της επιτροπής. Υπήρχαν live που ήμουν άρτια ενώ συμπαίκτες μου έκαναν σοβαρά λάθη. Παρ' όλ' αυτά δεχόντουσαν μεγαλύτερες βαθμολογίες και καλύτερα σχόλια από τους κριτές. Αυτό όμως έχει να κάνει με την οπτική γωνία που το βλέπει ο καθένας, μπορεί στα δικά μου μάτια να έμοιαζε διαφορετικό.

Στο νέο σου video clip "Λένε" βλέπουμε μία διαφορετική Shaya πιο σκληρή και απαιτητική με τους άντρες! Ισχύει το ίδιο και στην προσωπική σου ζωή;
Δεν θα το 'λεγα. Οι γυναίκες μπορεί να είμαστε λίγο παραπονιάρες και να πειράζουμε τους άντρες, όμως διστάζουμε να έχουμε ένα τέτοιο απαιτητικό ρόλο... παρόλο που κάπου βαθειά μέσα μας θα το θέλαμε. Μην ξεχνάς ότι στο video clip τα φαντάζομαι όλα αυτά, δεν τα κάνω στην πράξη. 'Ήθελα κάποια στιγμή να κυκλοφορήσω ένα video clip που θα δείχνει μία διαφορετική πτυχή του εαυτού μου... πιο χιουμοριστική. Όσο για τις γυναίκες έχουν δεθεί με το συγκεκριμένο κομμάτι και σε κάθε μου live το επιβραβεύουν. Και οι άντρες όμως δεν πάνε πίσω με την μόνη διαφορά που μου λένε "Ξέρεις, ισχύουν και για σας τις γυναίκες οι στίχοι του κομματιού..."


Πως αποφάσισες μία τέτοια extreme αλλαγή στα μαλλιά σου;
Ήταν ιδέα του στυλίστα μου, του Κωνσταντίνου Κουτσομίχου! Το είχα βέβαια κι εγώ στο μυαλό μου εδώ και καιρό όμως τώρα έτυχε να το δοκιμάσω. Είναι ίσως ένα από τα style που θα ήθελα να κρατήσω γι' αρκετό καιρό. Έχω σκούρα επιδερμίδα και νομίζω πως αυτό το χρώμα φωτίζει το πρόσωπό μου!

Ακολουθείς τη μόδα ή έχεις το δικό σου style;
Δεν θα έλεγα ότι ακολουθώ απαραίτητα τη μόδα. Πάντοτε στη ζωή μου συνδύαζα ρούχα και δημιουργούσα το δικό μου style που τις περισσότερες φορές συμβαδίζει με την ψυχολογία μου την κάθε χρονική στιγμή ή περίοδο. Δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση τον εαυτό μου fashion icon παρόλο που το ακούω από πολλά άτομα του χώρου να με αποκαλούν έτσι!
Κλείνοντας μίλησέ μου για τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια...
Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι συνέχεια στο studio ηχογραφώντας τον δεύτερο προσωπικό μου δίσκο. Είναι ιδιαίτερος και πιο ώριμος από τον προηγούμενο και θα έλεγα πως επικεντρώνεται περισσότερο σε house και dance στοιχεία και λιγότερο σε pop. Παράλληλα πραγματοποιώ live σε ολόκληρη την Ελλάδα σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες της My Group


Συνέντευξη στο Χρήστο Στάη
Φωτογραφίες: Αρετή Σταυροπούλου
πηγή: tralala.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •