SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

27 Σεπτεμβρίου 2012

Shaya: Θυμάται στιγμές της Ζωής της και τις Μοιράζεται!

Μιλώντας στο εβδομαδιαίο περιοδικό "ΕΓΩ Weekly" (20-26/9/2012), η Shaya μοιράζεται περισσότερες στιγμές της ζωής της σχετικά με τα παιδικά της χρόνια, τις προσωπικές της σχέσεις, τις Hi-5, τον ρατσιμό και τις απαγορευμένες ουσίες αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.

Η ίδια θυμάται απο το παρελθόν τα χρόνια του σχολείου και αναφέρει: "τα χρόνια του γυμνασίου και του λυκείου είναι οι πιο χαρούμενες στιγμές μου" στη συνέχεια όμως αποκαλύπτει ότι είναι θύμα ρατσισμού και λέει: "Στο σχολείο, είχα βαρεθεί να ακούω ότι είμαι άσχημη. Σε κάποια φάση, δεν έκανα και πολύ παρέα με κορίτσια. Ουσιαστικά, ήμουν αγοροκόριτσο. Έπαιζα ποδόσφαιρό και βόλεϊ, φορούσα φαρδιά παντελόνια. Πολλά χρόνια αργότερα άρχισα να γίνομαι θηλυκή".
Συνεχίζωντας για τον ρατσισμό που δέχτηκε μικρότερη, τόνισε: "Πολλές φορές στον δρόμο με "στόλιζαν'" με χαρακτηρισμούς. Σε μικρή ηλικία όλοι βιώνουν ένα είδος ρατσισμού για κάτι. Πάρτε παράδειγμα τη σχολική τάξη. Πάντα υπάρχει το ψώνιο, ο σπασίκλας, ο χοντρούλης, ο γυαλάκιας. Μόνο τα ομορφόπαιδα τη γλιτώνουν."

Η τραγουδίστρια παραδέχτηκε και τις άσχημες συμπεριφορές που έχει δεχθεί απο κοντινά της πρόσωπα. "Στο παρελθόν μου πολλές φορές με έχουν πληγώσει κοντινοί μου άνθρωποι. «Πληγώνομαι» σημαίνει στενοχωριέμαι με τα ψέματα, με τις διπρόσωπες συμπεριφορές, και όταν με «πατούν» στα καλά του καθουμένου. Κι εγώ και όλοι έχουμε πληγώσει ανθρώπους. Σίγουρα όμως δεν είχα τέτοιο σκοπό."

Μιλώντας για την περίοδο που ήταν μέλος του συγκροτήματος Hi-5, λέει: "Ήταν μεγάλο σοκ οι Ηi-5. Καμιά από μας δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει στο δρόμο ελεύθερα. Κάποιες φορές, ήταν καταπιεστικό. Πήγαινα στο σούπερ μάρκετ και γύριζα επειδή είχα ξεχάσει τα αυτόγραφα στο σπίτι. Έπρεπε να είμαι συνέχεια χαμογελαστή, ακόμη κι αν δεν είχα ξυπνήσει με αυτή τη διάθεση. Το βρίσκω πολύ γλυκό τώρα πιά" και συμπληρώνει ότι σκέφτεται τα υπόλοιπα μέλη, ότι της λείπουν και πως δεν διαλύθηκαν επειδή μάλωσαν όπως έχει αναφερθεί.

Παρακάτω στη συνέντευξη η Shaya αποκάλυψε πως την προσεγγίσαν να της προσφέρουν απαγορευμένες ουσίες, αλλά εκείνη αρνήθηκε και δεν δοκίμασε ποτέ."Αν δε θέλεις να μπλέξεις κάπου, δεν μπλέκεις" είπε.

Σχετικά με τα αισθηματικά, η γνωστή τραγουδίστρια είπε: "Βεβαίως και έχω κλάψει για άνδρα. Έχω περάσει και δύσκολες σχέσεις και ανάλαφρες. Έχω δώσει κι εγώ σε άντρα, τη σφαλιάρα μου. Με είχε φέρει στα όρια μου. Έχω φτάσει λίγο πριν τον γάμο. Έχω δεχθεί πρόταση, αλλά ήμουν πολύ μικρή. Ακολούθησαν άλλες δύο προτάσεις, αλλά δεν πολυασχολήθηκα..." ενώ για τα επαγγελματικά της αποκαλύπτει τις προσπάθειες της για κυκλοφορία κάποιου τραγουδιού της στο εξωτερικό: "Προσπαθώ να κάνω κάποιες διασυνδέσεις και να κυκλοφορήσω κάτι στο εξωτερικό. Γίνονται προσπάθειες, αλλά είναι δύσκολο. Ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι τεράστιος. Χρειάζεται μια δυνατή προσωπικότητα, διαφορετική απ’ όσα έχουμε δει μέχρι τώρα. Για να ξεχωρίσεις, χρειάζεται κάτι φρέσκο". "Στην Ελλάδα αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου. Θα ήταν δύσκολο να φύγω." συμπληρώνει.

επίσης ...

- Η φωτογράφηση της Shaya στο περιοδικό "ΕΓΩ"




- Έγραψαν γι' αυτό και:


πηγή:tralala.gr, self.gr, radar.gr, cosmo.gr, ilovestyle.com
*Το άρθρο δημιουργήθηκε με αναπαραγωγή κειμένων απο αλλες σελίδες του διαδυκτίου για την καλύτερη δυνατή καταγραφή ολόκληρης της συνέντευξης σε ένα πόστ.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

*-19/10/2012-
ευχαριστούμε το cafe-bar "Galla" (Επιδαύρου & Γορδίου, Ακαδημία Πλάτωνος, Κολωνός) για την παραχώρηση του τεύχους "ΕΓΩ Weekly 7/9 - 3/10/2012" με την συνέντευξη της Shaya




Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •