SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

4 Μαρτίου 2013

Shaya και Μιχάλης Εμιρλής στο club "4711"!

UPDATE 4/3/2013

Άκρως χαρούμενη ήταν η Shaya την επόμενη ημέρα (2/3/2013) απο την Πρεμιέρα της (1/3/2013) με τον Μιχάλη Εμιρλή στο club 4711, που έσπευσε να γράψει στον τόιχο της στο facebook για το πως αισθανόταν πρίν βγεί και όταν βγήκε στην σκηνή του μαγαζιού. 

 Σχεδόν την ίδια στιγμή με το πόστ της δημοσίευσε και τρείς φωτογραφίες που τράβηξε λίγο πρίν την έναρξη του live!



- Το site tralala.gr ήταν στο live.

Το βράδυ της Παρασκευής το tralala.gr ήταν στο live της Shaya και του Μιχάλη Εμιρλή για αποκλειστικές δηλώσεις και φωτογραφίες.
Διαβάστε το άρθρο έτσι όπως αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του tralala.

""Παρασκευή βράδυ παρέα με τη Shaya & τον Εμιρλή στο 4711 |φωτορεπορτάζ και αποκλειστικές δηλώσεις 

Πρωταγωνιστές και οικοδεσπότες της βραδιάς ήταν η Shaya και ο Μιχάλης Εμιρλής. Και οι δύο καλλιτέχνες είναι από τους πολύ αγαπημένους μου, οπότε, αν περιμένετε να διαβάσετε οτιδήποτε αρνητικό, διαβάζετε το λάθος άρθρο.
Ο κόσμος είχε αρχίσει να καταφθάνει στο μαγαζί από αρκετά νωρίς, καθώς, όπως αναγράφεται και στην αφίσα, οι πόρτες ανοίγουν στις 23:00. Γύρω στη 1 και 10 λοιπόν οι δύο καλλιτέχνες ανέβηκαν στη σκηνή και ξεκίνησαν να τραγουδούν

Το πρόγραμμα ανοίγει με τους δύο καλλιτέχνες μαζί επί σκηνής να τραγουδούν το “You’ re the one that I want” των John Travolta και Olivia Newton-John, από την κινηματογραφική επιτυχία “Grease”. Στη συνέχεια, ο καθένας αναλαμβάνει να παρουσιάσει το δικό του πρόγραμμα

Η Shaya ερμηνεύει, κυρίως, ξενόγλωσσα τραγούδια από μεγάλους καλλιτέχνες όπως η Adele, η Imany, ο Michael Jackson και ο Bill Withers. Ωστόσο, παρουσιάζει και δικές της επιτυχίες όπως τα «Λένε», «If only» και «Love me». Οι γρήγορες εναλλαγές και τα ρυθμικά κομμάτια είναι τα χαρακτηριστικά του προγράμματός της

Από την άλλη μεριά, ο Μιχάλης Εμιρλής ερμηνεύει, κυρίως, ελληνικά τραγούδια από καλλιτέχνες όπως ο Κωστής Μαραβέγιας, οι Onirama, τα Κίτρινα Ποδήλατα και ο Γιώργος Δημητριάδης.  Από τη δική του δισκογραφία ακούμε τα τραγούδια «Αυτό που σ’αρέσει», «Μη μου μιλάτε για εκείνη», «Νιώθω το τέλος να πλησιάζει» και «Ο Κουβανός»

Αν και είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται επί σκηνής, η χημεία που υπάρχει μεταξύ τους είναι τρομερή. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλον καλλιτεχνικά, αλλά και ρεπερτοριακά. Έχουν παντρέψει πολύ όμορφα τα είδη που υπηρετεί ο καθένας και αυτό  που παρουσιάζουν είναι πολύ ολοκληρωμένο και δεν απευθύνεται σε ένα μεμονωμένο κοινό. Φιλική συμβουλή λοιπόν: μην το χάσετε γιατί θα χάσετε...!

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε όσα μας δήλωσαν οι δύο καλλιτέχνες πριν από το live….

Τι διαφορετικό θα δούμε από εσάς εδώ στο 4711;

Shaya: Νομίζω ότι ο Μιχάλης είναι ο ειδικός για να απαντήσει σε αυτό. Έχει παντρέψει λέει το ροκ με το… Μιχάλη πες τα εσύ που τα λες καλά… (γέλια)

Μιχάλης: Έχουμε φτιάξει ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα. Με τη Shaya αντιμετωπίζουμε με έναν διαφορετικό τρόπο κάποια πράγματα στη μουσική και αυτό είναι το ωραίο. Θα παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα με πιο πολύ ελληνικό ποπ και ροκ από εμένα και ξένο από τη Shaya. Επίσης, να αναφέρουμε ότι για τη Shaya είναι η πρώτη φορά που θα τραγουδήσει με μπάντα…

Shaya: Ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο.

Η ιδέα της συνεργασίας ανήκει σε κάποιον από εσάς τους δύο ή στην εταιρεία;

Μιχάλης: Όχι, η πρόταση ήρθε από την εταιρεία και, επειδή εμένα πάντα μου άρεσε η Shaya και τα τραγούδια της, την αποδέχτηκα. Μου άρεσε πολύ η ιδέα γιατί είναι κάτι που δεν έχω ξανακάνει και θεωρώ ότι πρέπει να παίρνεις εμπειρίες. Πιστεύω ότι αυτή θα είναι μια καλή εμπειρία.

Shaya: Εγώ πάντα ήθελα να συνεργαστώ με έναν πιο εναλλακτικό καλλιτέχνη. Δηλαδή, λιγότερο λαϊκό και να κάνω live σε έναν διαφορετικό χώρο, με περισσότερο ευχάριστα τραγούδια. Ο Μιχάλης, θεωρώ, ήταν ο πλέον κατάλληλος για μια τέτοια συνεργασία

Δηλαδή, σε εκφράζει περισσότερο ένα club, από μια μεγάλη πίστα…

Shaya: Εμένα προσωπικά ναι!

Μιχάλης: Και εμένα φυσικά, αν και η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν έχω παίξει σε μεγάλη πίστα ποτέ!

Μήπως ετοιμάζετε κάποια συνεργασία και δισκογραφικά;

Ακόμη όχι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις…
Μεμονωμένα ετοιμάζετε κάτι;
Shaya: Μεμονωμένα και οι δύο ετοιμάζουμε κάτι… Εγώ έχω και homestudio, οπότε είμαι συνέχεια σε φάση έμπνευσης: γράφω στίχους και μουσική. Προς το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσω ένα νέο single και θα υπάρξουν και κάποιες άλλες εκπλήξεις, που δεν μπορώ να πω ακόμα…

Μιχάλης: Εγώ ετοιμάζω τον 4ο κατά σειρά δίσκο μου, ο οποίος θα αργήσει λίγο όμως. Υπολογίζω ότι σε ένα εξάμηνο θα είναι έτοιμος. Ενδεχομένως, να πω και κάποια από τα καινούρια τραγούδια εδώ στο πρόγραμμα για να συλλέξω απόψεις και εντυπώσεις.

Στα τραγούδια υπογράφεις εσύ τη μουσική και τους στίχους;

Η μουσική είναι δική μου. Τους στίχους σε κάποια τραγούδια τους έχω γράψει εγώ και σε κάποια άλλα ο μόνιμος συνεργάτης μου, Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης.
Δεν μπορώ να μη σας ρωτήσω για τη Eurovision…

Shaya: Η αλήθεια είναι ότι δεν την έχω παρακολουθήσει καθόλου. Δεν έχω προλάβει να δω τίποτα. Με όσους γνωστούς μου έχω μιλήσει μου έχουν πει τα καλύτερα για το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει. Ελπίζω να έχουν δίκιο.

Μιχάλης: Εμένα μου αρέσουν οι Koza Mostra και τους γνωρίζω και προσωπικά. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή για τη Eurovision, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να ξενίσει ευχάριστα τους Ευρωπαίους. Βέβαια, εκ των υστέρων θα δούμε τα αποτελέσματα. Πάντως, είναι μια πολύ ωραία κίνηση και μου αρέσει που πάμε με ελληνικό στίχο. Εύχομαι να έχουν καλή επιτυχία.

Αν σας έκαναν πρόταση να μας εκπροσωπήσετε στη Eurovision, θα την αποδεχόσασταν;

Shaya: Αν είχα ένα τραγούδι που θα μου ταίριαζε και θα μπορούσα να δώσω το 100% του εαυτού μου σε αυτόν τον διαγωνισμό, θα πήγαινα. Αν γινόταν διαφορετικά, δεν θα πήγαινα καθόλου.

Μιχάλης: Να σου πω την αλήθεια, παλαιότερα ήμουν πολύ αρνητικός, αλλά τώρα βλέπω ότι υπάρχουν προτάσεις. Δηλαδή, η πρόταση των Koza Mostra είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Επομένως, αν έγραφα κάτι που θα θεωρούσα ότι ταιριάζει σε αυτόν τον θεσμό, θα το σκεφτόμουν""

πηγή (φωτορεπορτάζ και δηλώσεις): http://www.tralala.gr/shaya-emirlis-4711-live-report-photos-interview/


27/2/2013

Την Shaya μαζί με τον Μιχάλη Εμιρλή θα μπορούμε να απολαύσουμε απο την Παρασκευή 1/3/2013, και για λίγες μόνο εμφανίσεις κάθε Παρασκευή και Σάββατο στο club "4 7 11 (Four Seven Eleven)" στο χώρο που βρίσκεται πάνω απο το Doors στο Κολωνάκι.

Η ίδια, και η ομάδα της, ανακοίνωσαν μέσω facebook την συνεργασία με τον Μιχάλη Εμιρλή με αρχική δημοσίευση μιά φωτογραφία απο τα παρασκήνια της φωτογράφησης των καλλιτεχνών στο club.
Σύντομα, την επόμενη ημέρα ακολούθησε η "αποκαλυπτική" ανακοίνωση της συνεργασίας με πόστ απο το προφίλ της τραγουδίστριας στο facebook.

Είσαστε έτοιμοι να δείτε κάτι πιό ιδιαίτερο και ξεχωριστό;;
θα αμαρτήσετε;
θα φανεί!

επίσης ...

- Δείτε την ανακοίνωση, την backstage φωτογραφία και την πρόσκληση!




- "4 7 11" Club
Shaya & Mihalis Emirlis LIVE
απο 1/3, κάθε Παρασκευή και Σάββατο
Καρ­νε­ά­δου 25-29
Ε­μπο­ρι­κό Λαι­μού
Κο­λω­νά­κι

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

eistai foveroi!! sygentronetai ola ta stoixeia pou gnorizetai alla kai pou yparxoun sto internet se mia selida. BRAVOOOO!
synexiste paides

Marilia

• Translate Us •