SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

20 Απριλίου 2013

Η Shaya ποζάρει για την Pop Collection της εταιρείας LI-LA-LO!!

Φωτογράφιση για την νέα pop collection κοσμημάτων της γνωστής εταιρείας LI-LA-LO πραγματοποίησε η Shaya αλλάζοντας ολοκληρωτικά, και για ακόμη μία φορά, το λούκ της.

Με πολύχρωμα αξεσουάρ, κοσμήματα και ρούχα, η ταλαντούχα Shaya θυμίζωντας εκπληκτικά την Rihanna, παραδίνεται στον φακο του Χρήστου Θεολόγου ποζάρει για τις ανάγκες της καλοκαιρινής collection της εταιρείας LI-LA-LO και μας δίνει να καταλάβουμε οτι η άνοιξη και το καλοκαίρι έχουν ήδη φτάσει!.
Λίγο μετά ακολουθεί και συνέντευξη της τραγουδίστριας για όλους εμάς.
 
Η φωτογράφιση έγινε στο Mansion DC στη Γλυφάδα απο τον Χρήστο Θεολόγου, και τα κοσμήματα που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή ήταν απο την original σειρά της LI-LA-LO "Pop Collection".
Το styling επιμελήθηκε η Μαρία Τρουμπούκη, το make up ο Μάνος Κατρίνης και το hair styling ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος.

επίσης

- Δείτε την φωτογράφιση και το backstage υλικό














- Η συνέντευξη έτσι όπως δημοσιεύθηκε στην σελίδα lilalo.gr

Είναι εντυπωσιακά όμορφη,  με  τέλειες αναλογίες…
                          Διαθέτει υπέροχη φωνή και είναι άψογη επαγγελματίας…
         Λατρεύει την Ελλάδα και τις ελληνικές μας συνήθειες… 
                                       Της αρέσουν οι ανατροπές και οι εκπλήξεις…
                                …αυτή τη φορά, όμως, κυριολεκτικά μας… άφησε άφωνους!!!
          Με ανατρεπτικό hair styling και ανεβασμένη  διάθεση, μετέτρεψε τη φωτογράφιση σ΄ένα ανέμελο πάρτι! 
                               Είναι pop star το κορίτσι και …φαίνεται!  Απολαύστε την!!!


 Shaya μάς έχεις συνηθίσει σε αλλαγές. Σήμερα όμως μας άφηνες άφωνους. Πώς αποφάσισες να υιοθετήσεις αυτό το look;

Ενημερώθηκα ότι το concept  της φωτογράφισης είναι πολύ καλοκαιρινό, με χρώματα, οπότε είπα να ταιριάξω κι εγώ σε αυτό. Η αλήθεια είναι ότι οι αλλαγές είναι ένα τρελό χόμπι μου και …άρπαξα την ευκαιρία!

Λόγω της δουλειάς σου μεταμορφώνεσαι διαρκώς. Στην καθημερινότητα και στην προσωπική σου ζωή είσαι πιο σταθερή;
Όχι! Δεν είναι  μόνο λόγω της δουλειάς μου που κάνω συχνές αλλαγές, είναι κάτι που  κάνω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!

Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα. Ποιο ντύσιμο προτιμάς;
Μ' αρέσει πολύ η μόδα… όχι ότι την ακολουθώ κατά γράμμα, αλλά μου αρέσει να πειραματίζομαι με αυτή. Υπάρχουν πολλά που δεν μ' αρέσουν πάνω μου, αλλά σέβομαι την μόδα και εμπνέομαι απ’ αυτήν. Προτιμώ το ντύσιμο, που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα και  άνετα. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση το ρούχο που επιλέγω, να με ¨φοράει¨.

Δίνεις με τους συνεργάτες σου έμφαση σε μια ξεχωριστή αισθητική, που σε ακολουθεί παντού και στα live  και στα video clip. Είσαι ικανοποιημένη από το profile που βγάζεις προς τα έξω;
Και βέβαια! Αισθάνομαι ικανοποιημένη με αυτό και πιστεύω ότι με την ομάδα μου έχουμε πολύ καλή χημεία.


Γράφεις στίχους αλλά και μουσική σε κάποια απ' τα τραγούδια σου...Είναι αλήθεια ότι είσαι αυτοδίδακτη;
Ναι! Δεν μπόρεσα σαν παιδί να πάω σε ωδείο, αλλά προσπαθώ να μάθω όσα περισσότερα μπορώ τώρα, γιατί πιστεύω ότι δεν είσαι ολοκληρωμένος καλλιτέχνης εάν δεν ξέρεις κάποια βασικά πράγματα. Είναι πολύ ωραία η αίσθηση της δημιουργίας.

H συνεργασία σου  με τον Μark  Angelo στο “Far from Everything”, σου άφησε μια αξεπέραστη επιτυχία, όπως και η συνεργασία με τους Stavento. Γενικότερα….έχεις κάνει πολύ σημαντικές συνεργασίες. Ποιες θα ξεχώριζες ιδιαίτερα;
Σίγουρα ξεχωρίζω το ¨Far from Everything¨ γιατί έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ζωή μου,  αλλά και τους Stavento. Οι επόμενες συνεργασίες που εκτιμώ πολύ είναι με τους  Slick Beats στο τραγούδι ¨Love me¨ και  του Dino Mfu με το ¨I'm in Love¨ γιατί μ' αυτά έδειξα μια άλλη πλευρά μου.

Το “Love me” είναι το πρόσφατο single και είναι ήδη hit. Πόσο σε εκφράζει αυτό το τραγούδι;

Είναι από τα τραγούδια που έχω γράψει, που εκτιμώ πολύ και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που άρεσε και στον κόσμο.


 Στην κλασική ερώτηση  για το αν είσαι ερωτευμένη αυτό τον καιρό, λες πάντα την αλήθεια;
Συνήθως δεν απαντώ γιατί προτιμώ να έχω την προσωπική μου ζωή έξω από την δουλειά μου.

Έχεις δώσει πολλές συνεντεύξεις. Υπάρχει κάτι που δεν ξέρει ο κόσμος για σένα και θα ήθελες να το μοιραστείς μαζί του;
Θα μου άρεσε πολύ να γνώριζα όλο  τον κόσμο που με ακολουθεί και με υποστηρίζει. Μου  φαίνεται πιο αληθινό και ειλικρινές αυτό .Πάντως ευχαριστώ  όλους όσους με στηρίζουν  τόσα χρόνια. Το έχω ξαναπεί και δεν θα κουράζομαι να το επαναλαμβάνω .

Ζεις στην Ελλάδα από 12 ετών... Τι είναι αυτό που σ' αρέσει περισσότερο στη χώρα αυτή;
Μ' αρέσει πολύ η ζωντάνια που έχει η χώρα μας! Τα φαγητά, οι παραλίες, ο καιρός, η διασκέδασή μας. Βασικά δεν υπάρχουν πολλά που να μην μου αρέσουν αλλά έτσι για να πω κάτι, μισώ την ανοργανωσιά μας.


Ποια είναι η αγαπημένη σου γωνιά της πόλης;

Μου βάζεις δύσκολα τώρα, έχω πολλά αγαπημένα σημεία στην πόλη μας!!! Μου αρέσει παρά πολύ να κάνω βόλτες με το αμάξι το βράδυ, χωρίς την κίνηση, παρέα με καλή μουσική και να απολαμβάνω έτσι όλες τις όμορφες γωνιές της πόλης.

 Ποιον/α καλλιτέχνη του εξωτερικού θαυμάζεις και θα ήθελες να συνεργαστείς μαζί του/της;

Θαυμάζω πολλούς καλλιτέχνες του εξωτερικού γιατί ξεχειλίζουν από ταλέντο εκεί έξω. Έχω κολλήσει τώρα και δεν μπορώ να αποφασίσω…Sorry! Χαχαχα!

 Έχεις βαρεθεί να σου λένε πώς μοιάζεις με τη Rihanna;

Θα σου πω! Δεν με ενοχλεί τόσο γιατί θεωρώ ότι είναι μια πάρα πολύ ωραία γυναίκα, αλλά νομίζω ότι μπερδεύουν λίγο το χρώμα μας με την εξωτερική εμφάνιση. Επίσης ακούω ότι μοιάζω και με την Whitney Houston, Beyonce, Sade, India Αrie, όλα τα έχω  ακούσει! Όσοι με γνωρίζουν πάντως βλέπουν μόνο την Shaya!


 Ποιες ερωτήσεις σε ενοχλούν και δεν θέλεις να απαντήσεις;

Δεν μ' αρέσει γενικά να μιλάω για τα προσωπικά μου, οπότε συνήθως απλά απαντώ μονολεκτικά.

Θα πήγαινες στη Eurovision;

Θα πήγαινα, εάν πίστευα ότι έχω το τέλειο τραγούδι που ταίριαζε απόλυτα σε μένα και στο οποίο θα μπορούσα να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου.

Πώς θα χαρακτήριζες τη Shaya; Τι θετικό έχεις και τι αρνητικό ως χαρακτήρας;
Είμαι πολύ ευαίσθητη, δουλευταρού, γλυκιά -με αυτούς που πρέπει-, δοτική! Όμως αυτά τα θετικά χαρακτηριστικά μου,  καμιά φορά  γίνονται και  αρνητικά! 

Πώς περνάς μια απλή καθημερινή μέρα που δεν δουλεύεις; Γυμνάζεσαι; Κάνεις shopping; Πηγαίνεις για καφέ με φίλους;
Προσπαθώ να βρίσκομαι με τους φίλους μου στο σπίτι για φαγητό, ταινία , ποπ κορν και  χαρτιά… yeah that sounds wonderful!!!

Αν υποθέσουμε ότι μας καλούσες στο σπίτι σου για να μας κάνεις το τραπέζι... τι θα μας μαγείρευες;;
Σίγουρα κάτι έθνικ και πιάτα τα οποία να θυμίζουν Ελλάδα, αλλά με αρκετή  Shayιστικη  φαντασία …χαχαχαχαχα! 

Σου έχουν κάνει δώρο κάποιο κόσμημα που σημαίνει κάτι παραπάνω για σένα; Αν ναι, τι είναι αυτό;
Έχω λίγα και καλά κοσμήματα που μου έχουν δώσει μέλη της οικογένειάς μου και που τα προσέχω σαν τα μάτια μου!


η φωτογράφιση και η συνέντευξη στην επίσημη σελίδα lilalo.gr 
το άρθρο με το backstage της φωτογράφισης απο την επίσημη σελίδα της lilalo.gr εδώ



2 σχόλια:

Lynette Jones είπε...

shaya is beautiful and talanted
she has a voice of gold
she is the best ever
my number one...

Lynette Jones είπε...

Shaya is so beautiful and talented
she has great elegant style
a fantastic voice of gold
she is the best ever..
wonderful personality.
I love her

• Translate Us •