SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

27 Μαΐου 2014

Συνέντευξη και κΑΥτή φωτογράφιση της Shaya στο πΕριοδικό YOU!

Πρόσφατη συνέντευξη της Shaya στο περιοδικό YOU αυτής της εβδομάδας όπου απαντάει στις ερωτήσεις για το πως είναι να ζεί στην Ελλάδα, εάν είναι ερωτευμένη, εάν ο γάμος είναι στα άμεσα σχέδια της και για το πώς της φαίνονται οι Ελληνίδες πεθερές.
Η συνέντευξη συνοδεύεται με μία άκρως καυτή φωτογράφιση της τραγουδίστριας, κάτι που δέν συνηθίζει, σε επιλεγμένο μέρος με μαύρο μπικίνι.

Διαβάστε ένα μέρος της συνέντευξης που έδωσε και δείτε την φωτογράφιση έτσι όπως δημοσιέυθηκε σε σελίδες του διαδυκτίου.

"
Με ένα διάπλατο χαμόγελο με υποδέχεται στο καμαρίνι της λίγο πριν μεταμορφωθεί σε… ντίβα και ανέβει στη σκηνή του «Badminton». Η Shaya Hansen που τη γνωρίσαμε με το μικρό της όνομα μιλά αποκλειστικά στο YOU για το γάμο της με τον Έλληνα που της έχει κλέψει την καρδιά.

- Πώς είναι να ζεις στην Ελλάδα;

Μετά από 20 χρόνια στην Ελλάδα αισθάνομαι ότι εδώ έχω μια δεύτερη οικογένεια, τους φίλους μου. Κατάγομαι από τη Δανία και έχω ρίζες και στη Νότια Αμερική, αλλά έχω να σου πω ότι πολύ δύσκολα πλέον θα επέστρεφα στη Δανία. Οι γονείς μου είναι πολλά χρόνια χωρισμένοι και η μητέρα μου μένει μόνιμα στην Ισλανδία. Έχω πολύ καλές σχέσεις μαζί τους και τους νιώθω δίπλα μου. Κάνουμε συνεχώς skype! Ταξιδεύω συχνά στη Δανία για να επισκεφθώ τον πατέρα μου και τους συγγενείς μου και νιώθω ξένη. Οι δικοί μου μού λένε ότι έχω γίνει Ελληνίδα και στον τρόπο σκέψης αλλά και στο χιούμορ
- Είσαι ερωτευμένη;

Είμαι! Τα τελευταία πέντε χρόνια βρίσκομαι σε μια σχέση κι αν και δεν θέλω να αποκαλύψω το όνομα του συντρόφου μου, περνάω πάρα πολύ καλά.

- Σκέφτεσαι το γάμο;

Η αλήθεια είναι πως και οι δύο δεν είμαστε μεγάλοι φαν του γάμου. Όταν όμως θα το αποφασίσουμε θα πάμε Las Vegas! Θα πάρουμε τους δύο καλύτερούς μας φίλους και θα παντρευτούμε εκεί. Αν τώρα στην πορεία οι οικογένειές μας το ζητήσουν μπορεί να κάνουμε και θρησκευτικό γάμο. Περνάμε μαζί την κάθε μέρα αλλά δεν συζούμε γιατί θέλω το χώρο μου
 

- Πώς είναι οι Ελληνίδες πεθερές;

Σε γενικές γραμμές οι Ελληνίδες μανούλες είναι μια χαρά! Εξαρτάται από το πώς θα δουν τη νύφη τους. Μια φορά, σε παλαιότερη σχέση μου, είχα πρόβλημα, αλλά φάνηκε από την πρώτη μας συνάντηση ότι δεν θα τα πάμε καλά. Τώρα αφορούσε στο χρώμα του δέρματος μου ή σε κάτι άλλο δεν το ξέρω...

...Όσο για το τι πήγε να κάνει στο Ντουμπάϊ;

Είχα επαγγελματική πρόταση και ήθελα να δω πώς είναι να διασκεδάζω τον κόσμο και σε μια άλλη χώρα. Έπαθα πλάκα με τους ουρανοξύστες και τα εμπορικά κέντρα αλλά αυτή η διαφορετική νοοτροπία δεν μου πάει. Τότε που έφυγα για τρεις μήνες από την Ελλάδα κατάλαβα ακόμα περισσότερο πόσο μου αρέσει να ζω σε αυτήν τη χώρα. Εδώ θα είναι πάντα το σπίτι μου κι αν χρειαστεί να φύγω θα είναι μόνο για μικρά χρονικά διαστήματα "







Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •