SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

20 Ιουνίου 2016

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ Συνέντευξη της Shaya στο κυπριακό CHNEWS.GR!

Update 20/6/2016
Είναι τρελά ερωτευμένη και θέλει να κάνει οικογένεια. Ο λόγος για τη Shaya που δηλώνει ότι ζει τον απόλυτο έρωτα δίπλα στην προσωπικότητα του Θοδωρή και ειναι έτοιμη για το επόμενο βήμα, τη δημιουργία οικογένειας.

Η Shaya μίλησε αποκλειστικά στο κυπριακό Chnews.gr και στον Χαράλαμπο Χειμωνά για την ολοκαίνουργια της δισκογραφική δουλειά που αναμένεται να κάνει μεγάλη αίσθηση, για τις Hi-5, για τους ανθρώπους που ηταν δίπλα της και την στήριξαν αλλά και για την περιπέτεια της στο Ντουμπάι.


Διάβασε την συνέντευξη έτσι όπως δημοσιεύθηκε στο
http://www.chnews.gr/2016/06/shaya-ime-trela-erotevmeni-ke-thelo-na-kano-ikogenia.html


Η εκρηκτική Shaya έρχεται σαν σίφουνας με το ολοκαίνουργιο της τραγούδι "Μαζί Και Μακριά" 

Σε πρόσφατη συνέντευξη σου είπες για τις Hi-5 ότι δεν τσακωθήκατε και διαλυθήκατε αλλά τελείωσε απλά το συμβόλαιο με την δισκογραφική σας και απλά δεν προχωρήσατε μαζί. Ουσιαστικά στα δύσκολα απομακρυνθήκατε.

Δεν μπορούσανε τώρα πέντε κορίτσια με διαφορετικές προσωπικότητες να το δούμε να το ψάξουμε και να συνεχίσουμε χωρίς να υπάρχει μια εταιρία από πίσω να μας βοηθήσει σε όλη αυτή την πορεία. Προσπαθήσαμε για λίγο καιρό αλλά δεν βρήκαμε κάποια εταιρία που να μας θέλει. Οπότε στην ουσία αναγκαστήκαμε να χωρίσουμε. Ήταν μια περίοδος πολύ στενάχωρη, αλλά επίσης όλες μας κερδίσαμε πάρα πολλά από όλη αυτή την πορεία.


Το ξέρατε ότι κοντεύει το τέλος σας ή ήταν κεραυνός εν αιθρία;
Μισό χρόνο πριν είχαμε καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά. Είχε πλέον σταματήσει όλη αυτή η ζεστασιά που νιώθαμε. Είχαν αλλάξει απέναντι μας, το είχαμε καταλάβει και είχαμε ζητήσει ένα ραντεβού να βρεθούμε να μιλήσουμε και να ρωτήσουμε τι γίνεται κλπ. Κάναμε ένα ραντεβού και μας είπαν ότι "Διαλύεστε ή σας αφήνουμε τουλάχιστον σε άλλη εταιρία και θα σας βοηθήσουμε όσο μπορούμε. Θα σας δώσουμε κάποια τηλέφωνα από άλλες εταιρίες να κάνετε κάποια ραντεβού". Τα χρησιμοποιήσαμε φυσικά αλλά τελικά δεν βρήκαμε κάποια άλλη εταιρία. 



Επίσης είχα και πολλά να αποδείξω γιατί μου λέγανε μετά από ένα συγκρότημα δεν κάνεις καριέρα. Μου λέγανε από τις δισκογραφικές εταιρίες που ψαχνόμουνα τότε για να κάνω solo ότι είμαι πολύ διαφορετική και στο χρώμα και στην χροιά και η προφορά στα Ελληνικά δεν είναι πολύ σωστή. Επίσης, μου λέγανε ότι ο κόσμος δεν μπορεί να δεχτεί κάτι διαφορετικό. Εκεί πείσμωσα ακόμη περισσότερο.





Πέραν από τους συντρόφους σου και την οικογένεια σου ποιοι άλλοι ανθρώποι ήταν στο πλάι σου;

Συγγενείς μου πλέον έχουν γίνει οι κοντινοί μου φίλοι, τους οποίους εμπιστεύομαι πάρα πολύ.  Από τότε που με θυμάμαι ήταν πάντα δίπλα μου.




Ποιο είναι αυτό το ένα άτομο;

Φίλη μου πολύ κοντινή, είναι η φίλη μου η Σωτηρία. Γνωριστήκαμε στο γυμνάσιο, και είμαστε αδελφές πλέον. Δηλαδή θα λέγαμε ότι είμαστε αίμα ας πούμε, ότι έχω μια αδελφή. Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος με φροντίζει και μου επισημαίνει να μην ξεχνώ τον εαυτό μου και να μην ξεφεύγω. Μέσα σε αυτό τον χώρο πρέπει να γίνεις πολύ σκληρός, πρέπει να μπορείς να γίνεις και λίγο κακός που και που και αυτό το πράμα χρειάζεται κατά διαστήματα να πεις ένα "ουφ" και να πεις "ωραία ποια είμαι;" 

Ωραία είμαι χαμηλών τόνων και έχω όνειρα και δυσκολεύομε όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Όλο αυτό το πράγμα. Σε όλες τις δυσκολίες και τις χαρές μου ήταν εκεί. 




Έχεις πάει στο Ντουμπάι για τρεισήμισι μήνες. Σε ποια φάση της ζωής σου έχεις πάει;
Τελείωσε η συνεργασία μου με την παλιά μου δισκογραφική και ήθελα λίγο χρόνο να δω ποια θα είναι τα επόμενα μου βήματα και σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ καλή λύση να φύγω λίγο από την Ελλάδα για ένα μικρό διάστημα, για να τα βάλω κάτω και να δω τι θέλω. Τότε ξεκίνησε όλη αυτή η πορεία για να φτάσουμε στο σήμερα και να κυκλοφορήσει ο καινούργιος μου δίσκος. Ήμουνα μέσα στο Ντουμπάι στο διαμέρισμα που μας είχανε κλείσει να μείνουμε και είχα φτιάξει ένα home studio είχα βάλει υπολογιστές, μικρόφωνα μέσα στο ντουλάπι και ξεκίνησα να γράφω στοίχους, να γράφω τραγούδια. Να δω τι είναι αυτό που θέλω να κάνω τί είναι αυτό που πρέπει να βγάλω προς τα έξω εκεί είναι που το βρήκα. Όταν το βρήκα άρχισα να πιέζομαι στο Ντουμπάι. Δεν είναι και όλα ονειρικά εκεί. Οπότε αφού δεν ήταν όλα τέλεια εκεί, πέρα απο το ότι είχα βρει τι θέλω να κάνω και ποιο είναι το επόμενο βήμα που θέλω να ακολουθήσω ήρθε η στιγμή να γυρίσω πίσω. Γύρισα και ξεκίνησα να ετοιμάζω αυτό το project.

Μαθαίνω ότι τώρα είσαι στα καλύτερα σου και είσαι σε μια καινούργια σχέση...

Πολύ σωστά (γέλια)




Θα ήθελες να κάνεις οικογένεια;

Εννοείτε, μου βγήκε επιτέλους ότι θέλω και εγώ να κάνω οικογένεια. Ενω μέχρι στιγμής δεν ήμουνα και πολύ σίγουρη ότι θα είναι κάτι που θα είναι μέσα στην ζωή μου αυτό άσχετα που αγαπάω τα παιδιά και μου αρέσει να κάνω baby sitting και όλα τα σχετικά. Δεν ήξερα αν ήταν κάτι που θα χώραγε στη ζωή μου. Δεν γνώριζα αν μπορούσα να γίνω μάνα. Είναι κάτι που το θέλω πολύ πλέον, να κάνω οικογένεια. Πρέπει να στο βγάλει ο άλλος, πρέπει να βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο για να στο βγάλει αυτό και εγώ είμαι σε φάση που τον έχω βρεί. 




Με τι ασχολείται ο συντροφός σου;

Ο Θεοδωρής είναι μουσικός, ηχολήπτης και αυτή την στιγμή και ο  παραγωγος μου, κάνει όλες τις μίξεις του δίσκου. 


Πως σε κέρδισε; 
Με κέρδισε με την ανθρωπιά του, είναι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος, που ακούει, κάνει σηζητήσεις, με την γλυκύτητα του και με το ταλέντο του.


Σε συνέντευξη σου δήλωσες ότι η πιο δύσκολη στιγμή σου ήταν όταν στα 18 σου, η μητέρα και ο αδελφός σου είχαν φύγει από την Ελλάδα και εσύ ουσιαστικά είχες μείνει μόνη σου. Πέρα από αυτό ποια ήταν η επόμενη πιο δύσκολη στιγμή σου;
Μετά τις Hi-5 που είχα βρεθεί τελείως μόνη μου και έπρεπε να βρω ένα τρόπο για να μπορέσω να συνεχίσω το όνειρο μου. Να κάνω  σολο καριέρα σε μια χώρα που στην ουσία τότε ήταν κλειστές όλες οι πόρτες και να βρω ένα τρόπο να επιβιώσω κιόλας γιατί, αφενός με είχανε μάθει μέσα από ένα συγκρότημα και βέβαια να συνεχίσω να ζω από το τραγούδι. 




Σε πρόσφατη Συνέντευξη της η Ελένη Χατζίδου δήλωσε ότι της πρότειναν να κάνει σχέση με κάποιο γνωστό γιατί θα βοηθήσει να την μάθει ο κόσμος. Συνέβη κάτι παρόμοιο και σε εσένα;
Ίσως αυτός είναι ένας λίγο πιο εύκολος τρόπος να σε γνωρίσει ο κόσμος και να έχεις μια μεγαλύτερη επιτυχία κλπ. Εγώ δεν το πιστέυω αυτό. Άμα σου τύχει να είναι γνωστός είναι γνωστός. Ο σκοπός είναι να είσαι με κάποιον που σε αγαπά και σε σέβεται. Και έμενα μου το έχουνε πει, βρες να είσαι μαζί με κάποιον που είναι και αυτός γνωστός στα media. 



Από δισκογραφικές εταιρίες ή από τον περίγυρο σου;
Ακόμα και γνωστές προσωπικότητες μου είπαν γιατί δεν κάνω και εγώ κάτι με κάποιο γνωστό. Εγώ για πολλά χρόνια δεν ήθελα καν να δείξω ότι έχω σχέση. Θεωρώ ότι είναι πολύ άσχετο. Τώρα δεν μπορώ να το κρύψω γιατί είμαι πολύ ερωτευμένη και είμαι καλά και δεν θέλω να κρύβομαι. Θέλω να περπατάω στο δρόμο και να κρατάω το χέρι του φίλου μου και να το ζω όπως πρέπει να το ζω, γιατί το έχω ζήσει και το να κρύβομαι και νομίζω στην τελική δεν κάνει καλό ούτε στην σχέση μου ούτε στην δικιά μου την ζωή. 





Δέχτηκες πισώπλατες μαχαιριές στον χώρο της δουλειάς;

Επέλεξα εταιρίες οι οποίες δεν είχαν πάρα πολλούς καλλιτέχνες στην εταιρία τους οπότε να υπάρχει μια ζεστασιά, να είμαστε οικογένεια και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Θα μπορούσα να πάω σε μια άλλη δισκογραφική που θα γινότανε χαμός αλλά εγώ ήξερα που πήγαινα και ότι θα πάω σε μια εταιρία που πιστέυανε σε εμένα. Σίγουρα έχω δεχτεί μαχαιριές από αλλού.




Τι εννοείς από αλλού;

Κάθε δισκογραφική εταιρία προσπαθεί να προωθήσει τους καλλιτέχνες της και κάπου εκεί υπάρχει ένας πόλεμος, υπάρχει ανταγωνισμός των ίδιων των δισκογραφικών εταιριών, και έχουν προσπαθήσει να βάλουν εμπάργκο στις εμφανίσεις μου του τύπου "Α η Shaya δεν θα εμφανιστεί εκεί πέρα" με διάφορους τρόπους δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς. Υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός στο χώρο και εγώ αποφάσια να είμαι ανταγωνιστική με τον εαυτό μου.



Ποια είναι τα κρυφά σου ταλέντα;

Μου αρέσει να μαγειρέυω πολύ.




Τι φτιάχνεις στον φίλο σου;
Πιάτα με φαντασία (γέλια). Βγαίνουνε πολύ πετυχημένα συνήθως, αναμειγνύω διάφορα υλικά και ψάχνουμε πάντα πως τα το ονομάσουμε.

Μίλησε μου για την καινούργια δισκογραφική δουλειά που ετοιμάζεις
Καταρχήν να πω ότι είναι η πρώτη φορά που θα κάνω καλοκαιρινό tour μαζί με μπάντα, τα περισσότερα παιδιά τα γνώρισα στο ωδείο που πηγαίνω. Κάναμε ένα δοκιμαστικό και δεθήκαμε αμέσως. Έτσι μαζί με τους "The Dominants" θα κάνω την καλοκαιρινή μου περιοδία. 

Είμαστε ένα γκρουπάκι που παίζουμε Jazz, R&B, Pop, Funk, και εννοείτε και τα δικά μου τραγούδια σε καινούργιες εκτελέσεις. 

Το πρόγραμμα θα είναι πολύ διασκεδαστικό, και θέλουμε τον κόσμο να περνάει καλά και να χορεύει. Είμαστε λίγο τρελή σαν παρέα με την καλή έννοια (γέλια) και πολύ πιθανό να φύγουμε και εξωτερικό προς τον χειμώνα. Τον Σεπτέμβριο θα πάμε Δανία, Σουηδία και Γερμανία. Θα κάνουμε κάποιες εμφανίσεις.

Οι "The Dominants" έχουν παίξει και στο καινούργιο μου άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό από την Spider Music. Είναι μια δουλειά που την ετοιμάζω περίπου τρία χρόνια και θα είναι κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτά που έχω κάνει μέχρι στιγμής.



Σε φοβίζει ότι το καινούργιο σου album; Θα είναι διαφορετικό για την ελληνική αγορά και ίσως να μην πάρει θερμή αποδοχεί από το κοινό;
Όχι. Έχουμε σκεφτεί με την δισκογραφική μου ότι τα τραγούδια μου θα κυκλοφορήσουν και σε remixes ώστε να είναι λίγο πιο εύκολα στο άκουσμα τους. Γιατί τα τραγούδια είναι πολύ soundtrack ο ήχος τους δηλαδή σου βγάζουν εικόνες και οι εικόνες αυτές μπορούνε να ταυτιστούν με πάρα πολλούς ανθρώπους. Τα τραγούδια τα έχω γράψει εγώ και προέρχονται από προσωπικά μου βιώματα. 


Νομίζω ότι θα αρέσει αλλά και να μην αρέσει είναι κάτι που το έχω ανάγκη εγώ.
Το ένα τραγούδι που έχουν παίζει οι "The Dominants" είναι ένα τραγούδι έκπληξη που θα το αφιερώσω στον πατέρα μου, δεν μπορώ να πω το όνομα γιατί δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα ο δίσκος αλλά νομίζω θα του αρέσει πάρα πολύ γιατί είναι όλα με φυσικά όργανα. Το έχω γράψει εδώ και τρία χρόνια, από τα πρώτα που έγραψα. Είναι από τα πιο ξεχωριστά τραγούδια του δίσκου. Το τραγούδι μιλάει για αγάπη και πως αισθάνεται ένας άνθρωπος όταν είναι πολύ ερωτευμένος.


Είσαι ερωτευμένη με τον μπαμπά σου;
Σίγουρα του έχω τρελή αδυναμία. Είναι μια πολύ μεγάλη εξαίρεση στη ζωή μου και για αυτό παίρνει το τραγούδι αυτό. Καταρχήν είναι Funk ενώ τα υπόλοιπα τραγούδια του δίσκου είναι πιο soundtrack.


Ποιο είναι το διαφορετικό που θα δώσετε στον κόσμο;
Υπάρχουν δύο αντρικές φωνές στην μπάντα που θα κάνουν φωνητικά. Πλέον θα έχω ανθρώπους που θα με συνοδεύουν. Είμαστε μία όμορφη ομάδα. Θα έχει πολύ ζωντάνια μέσα σε όλο αυτό το πράγμα. Όταν είσαι με μία μπάντα μπορείς να δείξεις ένα άλλο μουσικό χαρακτήρα, που δεν μπορείς να το κάνεις όταν πηγαίνεις half playback με τα έτοιμα τραγούδια. 


Ο νέος δίσκος θα έχει τραγούδια με ελληνικό στοίχο;
Να θα έχει σίγουρα, ότι τραγούδια έχω θα τα ακούσουμε σίγουρα και από την μπάντα. Έχουμε κάνει και διασκευές πιο disco παλιά ελληνικά τραγούδια που ταιριάζουν στο δικό μου ύφος.


Σου κόστισε η επιλογή σου στο είδος μουσικής που επέλεξες να ακολουθήσεις και στα αγγλόφωνα τραγούδια σου;
Είναι κάτι που προσωπικά το είχα πολύ μεγάλη ανάγκη. Μου αρέσει να κάνω πράγματα διαφορετικά σε σχέση με όλους του υπόλοιπους. Μου αρέσει να ρισκάρω. Έχω μάθει γενικά από τις εμπειρίες της ζωής μου ότι το να ρισκάρεις βγαίνει σε καλό τελικά γιατί καλείσαι  να είσαι εν τέλει ο εαυτός σου. Όταν κάνεις κάτι το οποίο είσαι εσύ, αργά ή γρήγορα ο κόσμος θα καταλάβει και θα ταυτιστεί και με αυτό. Είμαι έτοιμη για όποια δυσκολία θα βρεθεί στον δρόμο μου γιατί ξέρω ότι στο τέλος θα δικαιωθώ.



15/6/2016 






Σχετικά άρθρα:
Shaya: «Έχω βρει τον κατάλληλο για να κάνω οικογένεια»!

Αυτή και αν είναι έκπληξη! Η Shaya μιλάει πρώτη φορά για την εγκυμοσύνη της
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •