SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

17 Σεπτεμβρίου 2017

Η Shaya στο ραδιόφωνο του ΑΡΤ 90,6 fm!

Update: 17/9/2017 

Στο studio του ραδιοφωνικού σταθμού ΑΡΤ fm βρέθηκε η Shaya, όπου έδωσε μιά αποκλειστική συνέντευξη στον Λάζο Μαντικό και στην εκπομπή "stART music".

Μέσα σε πολλά, η τραγουδίστρια είπε



"Δεν βλέπω τηλεόραση πολύ. Με στεναχωρούν οι κακές ειδήσεις και τα διάφορα λόγια που λένε όλοι αυτοί στα πάνελ. Μιλούν χωρίς να σκέφτονται μερικές φορές. Η τηλεόραση με έχει βοηθήσει αρκετά! Μου είχαν κάνει πρόταση να συμμετάσχω στο Survivor. Αρνήθηκα! Δεν μπορώ εγώ, θέλω το ανατομικό μου στρώμα. Όχι ότι δεν θα άντεχα, είμαι δυνατή! Απλά θεωρώ ότι δεν θα με βοηθούσε σε κάτι όλο αυτό."

"Σκέφτομαι τώρα που θα βγει το τρίτο Survivor θα ξεχαστούν οι παίχτες του δεύτερου. Είναι δύσκολο να το διαχειριστείς όλο αυτό. Θα συμμετείχα με την Ελένη Φουρέιρα σε ένα video clip αν μου γινόταν η πρόταση. Είναι show woman! Μπορεί να είμαστε τόσο διαφορετικές, αλλά γιατί όχι; Αν μου το πρότειναν πολύ πιθανών να το έκανα! Ο Νίκος Μουρατίδης είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ και εκτιμώ πολύ. Είναι και από τα πρόσωπα που έφτιαξε τις hi 5!"

Άκουσε όλη την συνέντευξη παρακάτω







15/9/2017

Στη συχνότητα του ραδιοφωνικού σταθμού ΑΡΤ fm 90,6 και στην εκπομπή του Λάζου Μαντικού "stART music" θα είναι καλεσμένη το Σάββατο 16/9/2017 η Shaya.


Συντονιστείτε
στο 90,6 ΑΡΤ fm ή στο http://www.artfm906.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •