SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

6 Μαρτίου 2018

Συνέντευξη της Shaya στο site PenyPeny.gr

Συνέντευξη παραχώρησε η Shaya στον δημοσιογράφο Σπύρο Καλαματιανό και στον ιστότοπο PenyPeny.gr απο την Δανία όπου και βρίσκεται για επαγγελματικές υποχρεώσεις.
Αυτή μίλησε για την εμπειρία της στο μιούζικαλ The Book Of Mormon στη Δανία που συμμετέχει, για τα νέα διασκογραφικά της βήματα και πως καταφέρνει να συνδιάζει καριέρα και οικογένεια ταυτόχρονα, ενώ, μας λέει ποιά ίσως είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν έναν καλό καλλιτέχνη να ξεχωρίζει, και μοιράζεται μαζί μας κάποια tips για ισορροπημένη φυσική κατάσταση.

Διαβάστε την συνέντευξη της Shaya έτσι όπως δημοσιεύτηκε στο site PenyPeny.gr


    ~~~~~   ~~~~~   ~~~~~

Shaya στο PENYPENY.GR: “Ονειρό μου είναι να ταξιδέψει λίγο περισσότερο η μουσική μου ανά τον κόσμο."

Από τον Σπύρο Καλαματιανό


Δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για τη μοναδική Shaya

Αλλά ακόμα κι αν τις χρειαστείτε…
Είναι μια πάρα πολύ καλή τραγουδίστρια, ερμηνεύτρια, πανέμορφη και γοητευτική γυναίκα, μια στοργική μητέρα και πάνω απ’ όλα καλό παιδί. Πρόσφατα, με αφορμή τα νέα της πολύ επιτυχημένα επαγγελματικά βήματα, μας παραχώρησε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη! Απολαύστε την.

Βρίσκεσαι στη Δανία. Πες μας δύο λόγια για το μιούζικαλ που πρωταγωνιστείς εκεί.
Παίζω στο χιουμοριστικό μιούζικαλ “The book of Mormon” που έχει βραβευτεί ως το καλύτερο μιούζικαλ του αιώνα μας και 9 Tony awards με σκηνοθέτη τον Kasper Holten της Βασιλικής Όπερας (The Royal Opera House) στην Αγγλία. Ακριβώς επειδή είναι ένα φοβερά αστείο μιούζικαλ και οι συνεργάτες μου είναι όλοι φοβερά ταλέντα και καλά παιδιά περνάω τέλεια. Έχει πάρει φοβερές κριτικές και κάθε βράδυ ο κόσμος μας δείχνει την ευχαρίστησή τους με το όρθιο χειροκρότημα τους.

Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Είδε ο πατέρας μου πως κάνανε οντισιόν στην Δανία για το μιούζικαλ, αγόρασα εισιτήριο και πήγα. Για καλή μου τύχη άρεσα και τώρα εμφανίζομαι στο ιστορικό θέατρο “Det ny Teater”


Τι άλλο ετοιμάζεις αυτή την περίοδο;
Ετοιμάζω διάφορα projects αυτήν την περίοδο. Δεν ξέρω ακριβώς ακόμα με ποια σειρά θα κυκλοφορήσουν. Πριν το καλοκαίρι θα έχετε δισκογραφικά νέα από ‘μένα.


Σου λείπει καθόλου η Ελλάδα;
Η Ελλάδα είναι το σπίτι μου, μου λείπει απίστευτα πολύ. Περιμένω πως και πως τον Ιούνιο να γυρίσω στο σπίτι μου, να δω τους φίλους μου, την οικογένεια μου, να απολαύσω τον ήλιο, φαγητά και την ομορφιά της…

Πώς μια νέα γυναίκα, όπως εσύ, συνδυάζεις καριέρα και οικογένεια;
Αισθάνομαι super mama. Δεν θα αρνηθώ πως είναι δύσκολο να τα συνδυάζεις αλλά αγαπώ πολύ την οικογένεια μου και αυτό με κάνει πιο δυνατή και δυναμική. Τον ύπνο τον ξεχνάς, η ήμερα σου είναι μεγαλύτερη και οι υποχρεώσεις σου τετραπλάσιες και όμως είσαι πανευτυχής.

Ποιο χαρακτηριστικό πιστεύεις κάνει έναν καλλιτέχνη να ξεχωρίζει; Να είναι, αυτό που λέμε, καλός!
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη φόρμουλα! Έναν καλό τραγουδιστή-στρια σε μια φράση, είναι αυτός που τα φωνητικά του προκαλεί μια φυσική, συναισθηματικά και ή πνευματικά ευχάριστη αίσθηση μέσα στον ακροατή.Pitch control, tone/trimbre, presence/ emotion, good music/the songs, looks/glamour, technique, a distictive sound, authenticity, expression κτλ. είναι κάποια πράγματα που συνήθως ξεχωρίζει έναν καλό τραγουδιστή. Εμένα προσωπικά μ’αρέσουν πολύ οι καλλιτέχνες που βέβαια έχουν τα παραπάνω στοιχεία αλλά μπορούν και γράφουν τα δικά τους τραγούδια ή τουλάχιστον έχουν έντονη προσωπικότητα ώστε να’χουν άποψη στα τραγούδια τους για να αποκτούν κάτι ξεχωριστώ και αυθεντικό.

Είσαι αυτό που λέμε “fit”. Έχεις κάποια μυστικά/tips που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;
Η σωστή διατροφή, άθληση και η περιποίηση του δέρματος είναι το παν. Στην διατροφή μου θα’χω πάντα φρούτα και λαχανικά, αθλούμαι καθημερινά και περιποιούμαι το σώμα μου και το πρόσωπο με κρέμες, μάσκες και scrubs.

Ποιος Δανός καλλιτέχνης σου αρέσει περισσότερο και θα ήθελες να συνεργαστείς;
Μ’αρέσει πολύ ο μουσικοσυνθέτης Trentemøller είναι φοβερός στα remix και τον θαυμάζω πολύ. Στον παράγωγο και Dj Hedegaard. Θα είχε μια πλάκα να συνεργαστώ με την τραγουδίστρια MØ γνωστή για την επιτυχία της με τον Major Lazer στο “Lean on”. Επίσης θα μ’άρεσε να συνεργαστώ με τον Christopher Nissen σε κάτι πιο Rnb.

Πώς αισθάνθηκες όταν πρωτοαντικρίσες αληθινούς Μορμόνους;
Χάρηκα πάρα πολύ που γνώρισα πραγματικούς Μορμόνους και τους συμπάθησα ιδιαίτερα χωρίς να συμφωνώ απόλυτα με την πίστη τους. Είναι πολύ χαρούμενοι άνθρωποι, πολύ ενωμένοι, ευγενικοί και βοηθάνε ο ένας τον άλλον όταν υπάρχει ανάγκη. Επίσης δεν τους πειράζει καθόλου που στην παράσταση με “πολλά εισαγωγικά” τους κοροϊδεύουμε και έχουν έρθει αρκετοί μορμόνοι στην παράσταση και τους έχει αρέσει, το οποίο σημαίνει πως είναι και ανοιχτόμυαλοι.

Ποια όνειρα σου θέλεις να κάνεις πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον;
Ένα πολύ μεγάλο μου όνειρο έγινε πρόσφατα πραματικότητα “έγινα μαμά”, επίσης να’χω επιτυχία σε μια παράσταση μιούζικαλ στην Δανία και τώρα μένει στο άμεσο μέλλον να καταφέρω να ταξιδέψει λίγο περισσότερο η μουσική μου ανά τον κόσμο. Όνειρα έχω πολλά αφού είμαι ονειροπόλος άνθρωπος.

Τι θα ήθελες να πεις κλείνοντας;
Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους φαν μου που τόσα χρόνια που με στηρίζουν και μου δείχνουν την αγάπη τους. Σας αγαπώ πολύ και μου λείπετε…

Το υλικό που επενδύει την συνέντευξη είναι απ’ το προσωπικό αρχείο της Shaya.



πηγή: https://penypeny.gr/2018/03/05/shaya-sto-penypeny-gr-oneiro-moy-einai-na-taxidepsei-ligo-perissotero-moysiki-moy-ana-ton-kosmo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •