SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

12 Δεκεμβρίου 2019

Shaya: Οι Αποκαλυπτικές δηλώσεις της στο Happy Day και στο Star.Gr !

Τηλεοπτικές κάμερες συνάντησαν τη Shaya στο πάρτι γενεθλίων του γνωστού PR manager Νεκτάριου Σκαμνάκη, και της απέσπασαν μερικά λόγια.

Στην εκπομπή του Happy Day έπαιξε απόσπασμα με τη Shaya να λέει ότι είναι "χαζομανούλα", για την αγάπη που δείνουν όλη η οικογένεια στο γίο της Ιάσωνα, αλλά και συζητούν για το νέο λούκ των μαλλιών της, ενώ στον Βαγγέλη Καράλη και το Star.gr η ίδια δηλώνει ότι έχει στείλει τραγούδι-πρόταση στην Δανία προσπαθώντας να εκπροσωπήσει τη χώρα στο διαγωνισμό της Eurovision στο Ρότερνταμ της Ολλάνδίας το Μάϊο. "Με ενδιαφέρει ο θεσμός. Το έχω πεί πάρα πολλές φορές, κάθε χρόνο γράφω κι ένα τραγούδι για τη Eurovision. Έχω στείλει ήδη τραγούδι για τη Δανία αφού είμαι μισή Δανέζα όπως θέλει και ο κανονισμός της Δανίας. Με ενδιαφέρει εννοείται και η Ελλάδα αφού η Ελλάδα είναι η χώρα μου. Τι κι αν έχω γεννηθεί στη Δανία μένω τόσα χρόνια στην Ελλάδα, με έχει στηρίξει"

Για το αν θα τη βλέπαμε σε κάποιο talent show ως κριτή λέει "Ήταν πάντα όνειρό μου να είμαι κριτής σε ένα τάλεντ σόου, πιστεύω με τα πολλά χρόνια εμπειρίας που έχω μπορώ να βοηθήσω παιδιά να τους δώσω μερικές συμβουλές, για το πώς δουλεύουν τα πράγματα. Μου έχουν γίνει παλαιότερα προτάσεις αλλά δεν ήταν το σωστό timing", συμπληρώνοντας τον ενθουσιασμό της για την παραγωγή του Your Face Sounds Familiar και αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να την απολαύσουμε σε αυτό. "Πέρυσι μου άρεσε πάρα πολύ το "Your Face Sounds Familiar", ήταν μια πολύ ωραία παραγωγή… μου είχε γίνει μια πρόταση πέρυσι, δέν κατάφερα να μπώ σ' αυτό, αλλά φέτος θα δούμε, δεν ξέρω γιατί έχω και πάρα πολλά ταξίδια στο πρόγραμμα"

Δείτε τις δηλώσεις της στο Happy Day, αλλά και στον Βαγγέλη Καράλη για το STAR.GR








Σχετικά άρθρα:
- Η Shaya στο Star.gr: «Έχω στείλει πρόταση στη Δανία για τη Eurovision»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •