SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

16 Μαρτίου 2020

Συνέντευξη της Shaya στο site Ex's Ghost by Tina Michaelidou - tinamichaelidou.gr

Συνέντευξη παραχώρησε πρόσφατα η Shaya στο site Ex's Ghost by Tina Michaelidou - tinamichaelidou.gr και μίλησε για τις Hi-5, την καριέρα της στο τραγούδι, για τις σχέσεις στη σημερινή εποχή αλλά και για την οικονομική κρίση.

Διάβασε παρακάτω τη συνέντευξη έτσι όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα https://www.tinamichaelidou.gr



Τα social media και η οικονομική κρίση φταίνε που οι σχέσεις είναι δύσκολες

Την Shaya την γνωρίσαμε μέσα από reality και από το συγκρότημα hi5.


Με 20 χρόνια καριέρας η Shaya έχει γίνει πολύ αγαπητή στο κόσμο μιας και δουλεύει σκληρά για να πετύχει τους στόχους της.

Πρόσφατα μου παραχώρησε μια συνέντευξη και μου μίλησε για το τραγούδι,τις hi5,την οικονομική κρίση,για τον γάμο της,αλλά και για άλλα θέματα.

Πάμε να δούμε τι μου είπε:

1.Πες μας λίγα λόγια για εσένα & πώς ξεκίνησε η αγάπη σου για το τραγούδι ;
“Μεγάλωσα με δυο γονείς που είχαν λατρεία στην μουσική και τον χορό. Η μητέρα μου ήταν Dj στα νιάτα της και πήρε χρυσό δίσκο ως την καλύτερη γυναίκα Dj το 1978 και ο πατέρας μου συλλέκτης δίσκων και λάτρης του λάτιν χορού. Έκανα την πρώτη εμφάνιση σε σκηνή ετών 3. Νομίζω θα ήταν αδύνατον να μην ασχολούμουν με την μουσική γιατί κυλάει στο αίμα μου.”

2.Σε γνωρίσαμε από riality, από τις Hi5 πώς ήταν αυτή η εμπειρία,θα ξαναπήγαινες σε riality ή θα ήθελες να ενωθούν ξανά οι Hi5;
“Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και ανάμνηση. Δεν νομίζω να ξαναπήγαινα σε riality αλλά σαν κριτής σίγουρα θα πήγαινα με την εμπειρία που έχω μετά από 20 χρόνια καριέρας. Θα ήθελα να ξαναενωθούν οι hi5 αλλά για λίγες εμφανίσεις μόνο να ευχαριστήσουμε όλους τους φαν μας για την στήριξη και την αγάπη τους όλα αυτά τα χρόνια.”

3.Η οικονομική κρίση μας επηρεάζει όλους.Ποια η δική σου συμβουλή στα νέα παιδιά που τώρα ξεκινάνε τα όνειρά τους ;
“Θα τους έλεγα να μείνουν πιστοί στην καλλιτεχνική ταυτότητα και διαφορετικότητά τους αυτό κερδίζει στην κρίση. Πρέπει να μπορείς να προσφέρεις κάτι διαφορετικό στο τραπέζι για να κερδίσεις και για να έχεις διάρκεια. Πολλοί φοβούνται και κάνουν ότι έχει ήδη παιχτεί που είναι δρόμος επικίνδυνος για έναν καλλιτέχνη. Υπομονή, επιμονή, σκληρή δουλειά και πίστη στην προσωπικότητά σου θέλει.”

4.Οι σχέσεις στη σημερινή εποχή είναι δύσκολες.Τι πιστεύεις ότι φταίει για αυτό ;
“Τα social media και η οικονομική κρίση.”

5.Αγαπημένο τραγούδι & φράση αυτή την εποχή ;
“Αγαπημένο τραγούδι δεν έχω είναι πολλά αυτά που αγαπώ. Αγαπημένη φράση: What other people think of me is none of my business”

6.Τι ετοιμάζεις στο παρόν-μέλλον ;
“Έχω βάλει στόχο να κάνω πολλές εμφανίσεις στο εξωτερικό σε χώρους που με εκφράζουν καλλιτεχνικά και με πολύ σκληρή δουλειά και οργάνωση μαζί με τους συνεργάτες που έχω επιλέξει είμαστε σε ένα πολύ καλό δρόμο. Έκανα ένα πολύ δυνατό και ευχάριστο World tour αυτό το χειμώνα και θα συνεχιστεί και αυτό καλοκαίρι. Θα εμφανίζομαι το καλοκαίρι στο celebrity νησί μας Μύκονο και ταυτόχρονα θα γυρνάω ανά τον κόσμο για live εμφανίσεις που έχουν ήδη κλειστεί. Επίσης ετοιμάζω πολλές δισκογραφικές συνεργασίες που θα τα ακούσετε μέχρι το καλοκαίρι.”

7. Ξέρουμε ότι είσαι φρεσκοπαντρεμένη. Τι είναι αυτό τελικά που κάνει τον γάμο να κρατάει για πάντα ;
“Εάν υπάρχει αγάπη και σεβασμός πιστεύω πως μπορεί να κρατήσει ένας γάμος για πάντα.”

8.Πού μπορεί να σε βρει κανείς;
“Μπορούν με βρουν στην σελίδα μου στο FB με το όνομά μου Shaya, σε όλα τα υπόλοιπα social media Shaya Hansen και στο website μου shaya.dk. Ενημερώνω σε όλα αυτά τα νέα μου και που εμφανίζομαι.”

9.Μια ευχή για το Εx’s Ghost By Tina Michaelidou
“Να έχετε πάντα έμπνευση και να μείνετε πιστή σε αυτό που πιστεύετε και ονειρεύεστε.”


πηγή: https://www.tinamichaelidou.gr/2020/03/16/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •