SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

18 Δεκεμβρίου 2020

Shaya στην εκπομπή "Pop Up!": Πρός το παρόν θα είναι δύσκολο να δείτε τις Hi-5!

Στην Χριστιάνα Κοχλατζή, για την εκπομπή του ALPHA "Pop Up" με παρουσιάστρια την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μίλησε η Shaya.
 
Η στήλη "Μη Μου Πείς", της εκπομπής, βρήκε τη Shaya στο στούντιο και εκείνη έδωσε συνέντευξη λέγοντας, ότι έχει στείλει τουλάχιστον 11 φορές τραγούδι για να συμμετάσχει στη Eurovision με, σχεδόν κάθε χρόνο να γράφει κομμάτι να το προορίζει για το διαγωνισμό.
Η ίδια όμως, θέλησε να μιλήσει και για τις φορές που πληγώθηκε απο ανθρώπους είτε, από πισώπλατα μαχαιρώματα είτε, από εκμετάλλευση.
 
"Είμαι πολύ θετικός άνθρωπος και, ήμουν αθώα για πάρα πολλά χρόνια. Πληγώθηκα αρκετά. Είμαι τόσο θετική που λέω 'δεν μπορεί να είναι τόσο κακός ο κόσμος'. Μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να καταλάβω οτι 'δεν είναι όλοι σαν κι εσένα'"
 
Επίσης, αναφέρθηκε για την αναμενόμενη επανένωση των Hi-5, που ακούγεται επανειλημμένα απο τις κοπέλες πολύ καιρό τώρα, και δήλωσε ότι είναι δύσκολο να συμβεί σύντομα αυτό λόγω του Κορωνοϊού.
 
"...Τι έγινε... ο κορωνοϊός έγινε (γέλια). Πρός το παρόν θα είναι δύσκολο να δείτε τις Hi-5. Το θέλουμε τόσο πολύ γιατί θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους φάν που μας στηρίζουνε μέχρι και σήμερα. Για να δούμε!. Εντάξει, θα βρούμε έναν τρόπο να το κάνουμε"
 
Δείτε το βίντεο και όσα είπε

Shaya @ Pop Up, ALPHA TV (18/12/2020)
 


#Shaya #popup #tvshow #τηλεοπτικήεκπομπή #mimoupeis #ALPHATV #interview #συνέντευξη #eurovision #Hi-5επανένωση #reunion #Hi-5 #2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •