SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

3 Φεβρουαρίου 2021

Στην εκπομπή του ALPHA "Happy Day" μίλησε η Shaya!

Η εκπομπή Happy Day και η Ελένη Μουστάκη συνάντα τη Shaya, όπου μιλά για το νέο της κομμάτι Stranger με τον dj V-Sag, για τη σχέση που έχει σήμερα με τα κορίτσια των Hi-5 που συνεργαζόταν, για το πιό ωραίο κομπλιμέντο που της έχει γίνει, αλλά, και για το δικό της περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης που βίωσε στο εργασιακό της περιβάλλον και που την τρομοκράτησε πάρα πολύ.
 
Για τις Hi-5 είπε:
 "Με τις Hi-5 έχουμε πάρα πολύ καλή σχέση. Προσπαθούσαμε το 2019, μιλάγαμε πάρα πολύ και συζητάγαμε το ενδεχόμενο να κάνουμε μιά επανένωση. Και μετά ήρθε ο COVID!"
 
Όταν ερωτήθηκε, με αφορμή τις καταγγελίες τον τελευταίο καιρό, για το αν έχει δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση, αυτή μοιράστηκε:
"Και σε κέντρο μου έχει συμβεί, και σε εμφάνιση δική μου. Επειδή άνοιξε μια σαμπάνια νόμιζε ότι του ανήκω. Άρχισε να με πιάνει περίεργα, να με εκβιάζει. "Έχεις υποχρέωση να έρθεις στο τραπέζι μου" μου έλεγε, μου μίλαγε άσχημα. Φοβήθηκα και έβγαλα το τακούνι μου και του είπα ότι αν δεν φύγει ξέρει πού θα βρεθεί αυτό το τακούνι"
 
Η Shaya βρίσκεται σε δημιουργική στιγμή, αφού, μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού και βίντεοκλίπ της συνεργασίας με τον V-Sag, και την επαγγελματική ενασχόληση με τα βιολογικά καλλυντικά προϊόντα περιποίησης, εκείνη ετοιμάζει και το νέο της album, με το ένα τραγούδι απο εκείνα που θα συγκαταλέγονται να είναι το "Stranger"
 
Δείτε το απόσπασμα
 
Shaya - Happy Day 3/2/2021

  
#Shaya #HappyDay #tvshow #interview #συνέντευξη #ALPHATV #σεξουαλικήπαρενόχληση #σεξουαλικήβία #επανένωσηHi5 #Hi5reunion #νέοalbum
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •