SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

26 Φεβρουαρίου 2021

Το Q&A της Magda Kay στη Shaya μέσα απο το Instagram!

Μέσα στη πλατφόρμα του Instagram, και στο Q&A της dj και ραδιοφωνικής παραγωγού Magda Kay φιλοξενήθηκε η Shaya, και συζήτησε συνδεδεμένη απο γωνιά του σπιτιού της για τα πρώτα χρόνια της πορείας της στη μουσική, τις Hi-5, την ενασχόληση της με τη κοσμητολογία και το brand ShayaCreations, τη πρόσφατη συνεργασία της με τον γνωστό dj V-Sag στο κομμάτι τους Stranger και το επερχόμενο νέο single τους Gravity, αλλά και για πολλά άλλα θέματα καθαρά για μουσική σε μία live χαλαρή κουβέντα που τα περιείχε όλα.

Παράλληλα απάντησε και σε ερωτήσεις απο χρήστες που βρισκόντουσαν online εκείνη τη χρονική στιγμή.
 
 
"Δεν θα έλεγα ότι έχω με τα μουσικά όργανα απίστευτη επαφή. Παίζω λίγο πιάνο, παίζω και λίγη κιθάρα, σπούδασα jazz, που κι εκεί έμαθα περισσότερα πράγματα για τη μουσική, και για τις κλίμακες, και τη μουσικότητα, που όλα αυτά με βοήθησαν πάρα πολύ. Και μελωδική γραμμή, top lines και τα λοιπά, αλλά πιστεύω το όργανο μου το βασικό είναι η φωνή μου."
 
"...είναι δική μου απόφαση που το έκανα. Ήθελα να έχω την ελευθερία να μπορέσω να εκφραστώ καλλιτεχνικά, που το θεωρώ πιό σημαντικό για εμένα και για τη Shaya, γιατί έχω κάνει αυτό που είπαμε πρίν, και συναυλίες, και χρυσούς και πλατινένιους δίσκους, και δισκογραφίες και όλα αυτά τα ωραία."
 
Παρακολουθείστε την κουβέντα παρακάτω

26/2/2021 - Instagram Live Q&A by Magda Kay - Shaya



 



 
#Shaya  #MagdaKay #Q&A #instagramtalk #livevideochat #StrangerEP #aboutHi-5 #aboutmusic #aboutsolocareer #Σάγια #ερωτήσειςαπαντήσεις #instagramlive

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •