SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

1 Δεκεμβρίου 2021

Ειρήνη: "To bullying για την εξωτερική μου εμφάνιση είναι η μισή μου ζωή"

Για την περίοδο που ήταν στις Hi-5 και το bullying που δεχόταν εκείνη και οι υπόλοιπες κοπέλες του συγκροτήματος μίλησε η Ειρήνη Ψυχράμη στην κάμερα της εκπομπής "Super Κατερίνα" στον ALPHA!

Για το bullying που έχει δεχτεί στη ζωή της μίλησε η Ειρήνη και είπε:
"Το bullying για την εξωτερική μου εμφάνιση δεν ήταν ένα συγκεκριμένο περιστατικό. Αυτό είναι η μισή μου ζωή. Από το σχολείο δηλαδή.
Με το που μπήκα στο συγκρότημα, στις Hi-5, φυσικά υπήρχαν αυτές οι αντιδράσεις. Ότι πρέπει να κάνω κάτι, να χάσω κιλά, να κάνω λιποαναρρόφηση.
Δεν μπορούσα να το κάνω αυτό στον εαυτό μου για την μουσική"

ενώ λίγο μετά, αλλάζοντας θεματολογία, περιέγραψε το σκηνικό της πρότασης γάμου που δέχθηκε απο τον σύζυγό της αλλά και μίλησε για τον δίχρονο γίο της Χρήστο - Νεκτάριο.
 
Ακούστε όσα είπε στην εκπομπή Super Κατερίνα στον ALPHA, και τι σχολιάζουν οι παρουσιαστές, παρακάτω (1/12/2021)
 

 
 
#Eirini #Psichrami #SuperKaterina #SuperΚατερίνα #tvshow #ALPHAtv #interview #aboutbullying #marriageproposal #looseweight #συνέντευξη #ΕιρήνηΨυχράμη #ΚατερίναΚαινούριου #εκπομπή #τηλεοπτική #τηλεόραση #μπούλινγκ #Hi-5bullying #Hi5popstars #ohmygoshsite #blogsite #gooshgrcomnet #irinispsichramisdatabase #omg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •