SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

7 Ιανουαρίου 2022

Η Shaya μιλάει στην εκπομπή "Mega Καλημέρα"!

Στην κάμερα της εκπομπής "Mega Καλημέρα" μίλησε η Shaya, η οποία αναφέρθηκε στη γνωριμία με τον συζυγό της, στον ερχομό του παιδιού τους Ιάσονα ενώ οι γιατροί της είχαν πεί οτι δε θα μπορούσε να κυοφορήσει, τον "πόλεμο" που αντιλήφθηκε στην πίστα, αλλά και, το bullying που βίωσε σε μικρότερη ηλικία και δεν την άγγιξε.
Επιπρόσθετα, μίλησε και για το νέο της τραγούδι με τον V-Sag "Freak".
 
- Η Shaya μιλάει στην κάμερα του Mega Καλημέρα 7/1/2022
 
 
 "Αρκετές φορές μου έχει συμβεί να μου φερθεί άσχημα και να με προδώσει μία σχέση μου. Έμαθα αρκετά γρήγορα να μη δέχομαι να μου φέρονται άσχημα, μίλησα και με ειδικό, επειδή ένιωθα μπερδεμένη»

«Ήμουν ένα παιδί που δεν είχα πολλά αγαθά, αλλά είχα χαρούμενους γονείς που με στήριζαν»

«Έχω βιώσει bullying. Είχα διαφορετικό χρώμα και μαλλί στη Δανία, με πείραζαν πρώτη από όλους.

«Με τον άνδρα μου γνωριστήκαμε στο κέντρο διασκέδασης που δούλευα, ήταν ηχολήπτης του Σφακιανάκη. Η πρόταση γάμου έγινε στο σπίτι με πιτζάμες»
 
δείτε στο βίντεο περισσότερα
 

 
#Shaya #megakalimera #Mega_Καλημέρα #Mega #συνέντευξη #interview #Σάγια #ShayaHansen #εκπομπή #τηλεόραση
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •