SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

25 Αυγούστου 2020

Για τον ρατσισμό και την καραντίνα μίλησε η Shaya στην κάμερα της εκπομπής "Καλοκαίρι #not"

Με αφορμή τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ του νέου single του... Monsieur Zeraw των Vegas, η κάμερα της εκπομπής "Καλοκαίρι #Not" συναντά τη Shaya εκεί, αφού πρωταγωνιστεί ως guest, και μιλάει για την ξενοφοβία, τον ρατσισμό που έχει βιώσει όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα, αλλά, και για την καραντίνα που έφερε την οικογένεια της ακόμη πιο κοντά.

"Μιά ξενοφοβία υπάρχει σίγουρα, προς στους μαύρους πιστεύω είναι λιγότερος ο ρατσισμός. Δεν υπάρχουν ίσα δικαιώματα, εκεί νομίζω είναι το μεγάλο πρόβλημα. Από τη στιγμή που είσαι τόσα χρόνια στην Ελλάδα, ζεις εδώ, πληρώνεις φόρους, ανοίγεις επιχείρηση, έχεις γεννηθεί εδώ.. τα παιδιά."

"Μου λέγανε ότι επειδή είσαι μαύρη δεν μπορείς να κάνεις καριέρα στην Ελλάδα, και όμως, ήμουν η πρώτη που έκανε εξώφυλλο σε περιοδικό... και έκανα και σόλο καριέρα μετά τις Hi-5, βέβαια συνεχίζουμε, δυστυχώς, να υπάρχει ρατσισμός."

"Εγώ το απόλαυσα να σου πω την αλήθεια, γιατί από τότε που γέννησα τον γιό μου ήμουν από χώρα σε χώρα για επαγγελματικά. Να είναι καλά η πεθερά μου που με βοηθούσε, και.. αφού μας έκλεισαν μέσα, τι ωραία, να είμαι μαζί με τον άνδρα μου, το παιδί μου. Γίναμε οικογενειακώς τόσο χαρούμενοι που είχαμε τόσο πολύ χρόνο να κάνουμε τόσα πολλά πράγματα, να μάθουμε πώς να είμαστε μαζί σαν οικογένεια, γιατί με το τρέξιμο και τη δουλειά χάνεις λίγο και την αίσθηση της οικογένειας."

- Δείτε τι είπε στην κάμερα του Καλοκαίρι #not (25/8/2020)





 Δές το απόσπασμα με τη Shaya και στο https://www.tvopen.gr/watch/36640/kalokairi23not252f082f2020, απο 1:09:00 - 1:14:32


#Shaya #KalokairiNot #interview #συνέντευξη #OPENbeyondtv #ξενοφοβία


Σχετικά άρθρα:
- Shaya: «Υπάρχει ξενοφοβία στην Ελλάδα… Μου έλεγαν ότι δεν θα κάνεις καριέρα επειδή είσαι μαύρη»
- Νέο τραγούδι, Νέο videoclip και συνεργασία με τον Zeraw! (2014)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •