SOCIAL MEDIA KAI MENU

⌔ INDEX / ex Hi-5 News ⌔ ⌔ World News ⌔ ⌔ About Us ⌔
  • Hi-5 ▼⌔
  • Gallery ▼⌔

SLIDE NEON

Σελίδες

14 Αυγούστου 2020

Τα beauty tips της Shaya στο Women's News.gr!

Η Shaya μοιράζεται μερικά δικά της beauty tips και μυστικά ομορφιάς μέσα απο τo womensnews.gr , για όλους εκείνους που θέλουν να βρούν τη φρεσκάδα που διατηρεί εκείνη.
Η ίδια φροντίζει περισσότερο την επιδερμίδα της τους καλοκαιρινούς μήνες λέγοντας:

"Το καλοκαίρι πάντα έχω θέματα με την επιδερμίδα μου εξαιτίας της ζέστης και του ήλιου. Αυτοί είναι και οι βασικοί λόγοι που η επιδερμίδα μου και κυρίως το πρόσωπό μου θέλουν μεγαλύτερη φροντίδα.

Κάθε δεύτερη μέρα κάνω scrub, βάζω ενυδατική κρέμα ημέρας με υψηλό δείκτη προστασίας. Φροντίζω να έχω ένα πανάκι προσώπου μαζί μου, ώστε να μην ακουμπάω το πρόσωπο μου με τα χέρια μου. Το καλοκαίρι δεν βάζω make-up για να αναπνέει το δέρμα μου, ενώ βάζω ρουζ και κραγιόν σε μορφή lipsan. Τονίζω τα μάτια με έντονες βλεφαρίδες. Το βράδυ επίσης καλό καθαρισμό και κρέμα νυκτός".


Σχετικά άρθρα:
- Shaya: Δες ποια είναι τα δικά της beauty tips (14/8/2020)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

• Translate Us •